FPV, multicopter videos enz

13 minmet 4000 mah is best een goede vliegtijd.
Robbe motoren zijnn hele goede motoren maar maken weinig toeren , het zijn echt slowflyer motoren.
Ik ga deze keer voor een totale andere setup.
Wordt 20 amp simonk regelaren.
900kv tiger motoren.
10 inch graupner props
3600 mah 4s lipo.
Roni 3600mAh is wel veel, zou eerder 3300 pakken.

Maar je bent mijn setup aan het jatten :(

Ik ga de sunnysky nemen 980 KV....4S3000 en dan op het flip frame. Dat moet wel redelijk vliegen denk ik.....naze 32 erop.....

..twijfel alleen nog, kan er 4 kopen samen voor 51.59 dollar, das dus erg goedkoop, maar bestel er eigenlijk altijd liever 5 in het geval dat er 1 niet goed is.....en dan kosten ze nog net geen 16 dollar per stuk.....

Heb ze iets duurder gekocht in aachen, duitsland waarschijnlijk zijn ze snel hier en zeker geen gezeik aan de grens.....:-)

nu nog regelaars en ik ben wel ongeveer compleet.......

Re: FPV en multicopters

Heb ze ook via Ebay in Aachen besteld. Inderdaad geen gezeur aan de grens en super kwaliteit motoren. Het duurde bij mij echter wel ruim 2 weken voordat ik ze binnen had.

Dat kan natuurlijk ook een uitzondering zijn geweest.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bestel 2 stuks per zending. Deze week 2x2 stuks ontvangen voor €27,- per 2 en 12 dagen levertijd (Ebay Hongkong), kan slechter toch ?

Ben benieuwd naar die motoren. Zijn wel kleiner weer dan die mt2216 serie? Zijn deze 150W max?

Ja, klopt.
Heb ze net nog ff LOS kunnen testen met 8x4,5/ 9x4,7 Gemfan's en 9'' Graupners op een 1200gr H-Quad 4S.

8x4,5 Gemfan beste stabiliteit
9x4,7 Gemfan meeste power en Graupners er tussen in.

Komend weekend nog ff FPV testen met deze props, had LOS nog niet zoiets van...WOW:rolleyes:

Back