FPV, multicopter videos enz

Ik heb even in het bouwverslag van Emiel gekeken en begrijp wat je bedoelt.
Hiervoor zul je bij de DJI verkopers moeten zijn, die zullen ze ongetwijfeld verkopen.

Eindelijk eens weer gevlogen roni? Waarmee heb je getest? Met je patchantenne?

Ik heb vandaag deze op 4S geprobeerd :D
20130209_170422.jpg

Wat een power dat ik had op mijn HT-FPV. Zal misschien een korte video uploaden, want het was maar 1 lipo wat ik had gevlogen. Was eigenlijk maar een test.

Ik heb nog steeds niet gevlogen , had niet veel zin ik wacht wel op beter weer..
Dave en iemand anders hebben gevlogen en heb men ground station op hun kanaal gezet.
Ze hadden veel last van storingen , ik had er totaal geen last van , was gewoon super beeld echt indrukwekkend.

Met 1300kv op 4s zal wel als een rakket gaan :)

Ja dat was net rakket....jammer dat ik niet veel tijd had om wat meer te vliegen, maar enige nadeel is vlucht tijd inderdaad. Die gaat hard achteruit met deze motoren.

Heb het zonder patch getest en er was al duidelijk een groot verschil.
Men patch heb ik bij Fpv4ever besteld , is al 1,5week geleden en nog steeds niks ontvangen.
Heb gemaild en ze zaten in Duitsland , modelbouw beurs....en ik maar wachten op men spullen...pff.

Die online shops zijn soms wel echt klote..

Laatst bewerkt:
Ik ben wel blij zonder diversity zoals het is nu. Heb nu wel 2 goed getunde quads alvast voor als het mooi weer is straks. Dan bouw ik nog een flip en daar vlieg ik de hele zomer mee. Geen geklooi meer. Met dit weer moet je pas bouwen en tunen en straks alleen maar vliegen.

HT-FPV is super strak op 4S!

Het enige dat er bij mij op voorruit is gegaan, is momenteel het verbruik van het geheel......na een klein uurtje was mijn 2200mAh lipo leeg..terwijl ik eerst een hele middag aan kon laten staan en dan was ie nog meer dan half vol.

Ik heb best veel stroringen gehad, dus V- antennes vond ik geen echt suc6. Het beste beeld vooralsnog met de gewone antennes. Mijn SPW had ik helaas niet bij.

Echter het ergste was dat dit alles in de schijn stond tot wat mijn camera deed. Iedere keer als ik recht hing dan was het acceptabel(alhoewel niet echt licht), maar zo gauw ik enige hoek naar de grond aannam, veranderde mijn beeld in een witte waas en zag ik erg weinig meer.

Ik denk zelf dat de camera in nacht modus sprong of zo als ik de quad naar de grond kantelde. Maar zo donker was het nu ook weer niet, en voorheen heb ik hier nooit last van gehad.....en heb aan die camera niets verandert(sony 600TVL)

Iemand een idee was dit kan zijn ?

corné,

ik heb dezelfde camera als jouw en bij mij gebeurd exact hetzelfde met de standaard instellingen.
ik stel voor dat je een osd koopt voor de camera en even op youtube kijkt voor verbeteringen. het helpt enorm !

Ik heb de OSD, maar ik had er voor mijn 1e FPV vlucht al aangezeten.

Toen was het niet goed, en heb ik hem op advies van Gorelroni terug op de fabrieksinstellingen gezet. Dit werkte super goed.
Het enige wat we veranderd hadden was die speciale instelling aanzetten dat alles lichter wordt. Nog nooit echt problemen gehad, maar vandaag wel.
Zoals gezegd niets veranderd sinds toen. Kan het zijn dat de camera zijn instellingen verliest?

Heb je misschien een linkje voor dat instellen?

Als je de camera koopt krijg je er een osd bij.
Gewoon effe met de instellingen prutsen.

Op men ground station heb ik een 4500mah lipo , ik doe er minstens een weekend mee..

Corné ,je hebt vanaf het begin al problemen met je beeld , zou je niet eens een andere Vtx proberen.
De laatste keer had je ook slecht beeld op de meeting terwijl ik totaal geen last had op dezelfde frequentie.

Horen de V-antennes niet op de vtx te zitten ipv op de Rtx?
Normaal gezien verliest de cam de instellingen niet..

Reset alles en zet gewoon de WDR aan , zo vlieg ik er altijd mee en gaat super.

Ja ik heb een andere Vtx liggen, maar die is 800 mW, en ik wacht nog op mijn filter, want zonder lijkt me geen goed idee met een 800 mW....

dan zullen we wel verder zien.......

Wat de antennes betreft.....ik heb gewoon geprobeerd met zowel de V-antennes op ontvangst als een gewone.....maakte niet veel uit...

Zal inderdaad eens kijken wat de andere Vtx doet als het Filter binnen is....

ennneee is dat hele weekend met de diversity en 2 ontvangers? zonder al dit extra deed ik met de 2200 ook een heel weekend.....

Hier vide van mijn enige vlucht vandaag. Een cut van 6min lange vlucht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi Boris...lekker snel en strak.

Hier de mijne van vandaag....iets minder snel en iets witter....:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back