FPV, multicopter videos enz

Ik las juist dat resolutie bij pal hoger was? 625 lijnen ipv van 525? :s

Edit/update: Lol, maakt allemaal niet veel uit dus :P

Maar bedacht me net dat ik hier nog een wingcam heb liggen, dus ga gewoon eers daarmee vliegen, en ondertussen op mn gemak uitzoeken welke ik uiteindelijk wil ;)

Thanks!

Voor 30 tientjes heb je zo'n cam man.

Zo net voordat de zon onderging even snel mijn iconic-x met naze32 bordje getest op 4S......damn it's a match made in heaven!

Vandaag even een naze32 maiden op mijn iconic-X snel gedaan onderweg naar huis. Heb daarna 9inch props opgezet en nu is ie weer normaal :D. 10inch is iets teveel bij full throttle :D, maar wat vliegt het lekker weer. Dit bordje is sne uitgegroeid tot mijn favoriet alle tijden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha ja epo.

Nee zeker niet overpowered....dit was 10inch en 4S :). 9 inch is net wat beter heb daarna ook 9inch weer terug gezet. Zolang ik hier throttle onder 90% hield was het soepel, maar die laatste 10% was teveel. Dat had ik met de cc3d ook overigens.

Ja multiwii is echt niet normaal strak. Toch echt van alles wat ik heb gevlogen is dit het beste.
Wel natuurlijk allemaal dankzij mpu6050.

IK heb deze net overgenomen , er komt een Fpv gear op....
Klein hexa met naze32 , leuk speelgoed :)

DSC01148.jpg

Wel een naze32 bordje erbij meteen. Ben benieuwd hoe deze op een hexa vliegt. Op quad hoef je niks af te stellen, behalve software enzo natuurlijk.

Yep , wil zo'n naze bordje wel eens proberen.
Volgende week heb ik die normaal gezien binnen.

Deze week alles besteld voor de Iconic-x
Nog nooit zo snel onderdelen binnen gekregen van Hobbyking en rc timer uit hong kong.
Express levering binnen de 5 dagen , geen free shipping meer voor mij!

Nu nog men Iconic-x frame binnen krijgen...

Ja die gast kiest de goedkoopste methode en dat duurt ff. Heb het al gezegd dat ik dit niks vind. Mijn spares zijn ook niet binnen en die zijn tegelijk met jouwe gestuurd. Ik had van die schroefjes voor de afstandsbusjes nodig en heb gelijk een spare arm besteld. Wil dit ding wel blijven vliegen voorlopig, want ik weet geen goede H frame alternatief voor Iconic-X, behalve QAV, maar die is nog duurder.

Back