Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb maar 1 vraag....moet er per se een batterij in, anders is ie ook leuk voor de ladybird......zonder het gewicht van de extra batterij, en met stroom van de ladybird zelf, is dit een leuk cammetje, voor de ladybird voor FPV of niet-FPV....![]()
batterij weegt niks van die keychain dus dat lijkt me niet het gewicht.Lipo is vrij eenvoudig te verwijderen uit de camera. 5V moet ie hebben
(zit een stekker bij om camera extern te kunnen voeden)
batterij weegt niks van die keychain dus dat lijkt me niet het gewicht.
zelfs voor ladybird ofzoiets
Hoe werkt dat dan als FPV welke kabels heb je dan aangesloten .. stroom plaatje toevallig ( 12v > 5v )? mijn vtx is nl aangesloten op een 3s lipo (12v) , kan je dan deze keychain rechtstreeks connecten op vtx foxtech of moet je rekening houden met die 5vHeb in principe geen stroom nodig als batterij van keychain cam opgeladen is.
wordt waarschijnlijk strippen en solderen ...die gaat nooit passen zoDat is 'm!
diodes in serie makenAls je een diode of 9 van een paar cent in serie maakt van je 3S lipo naar de cam heb je 5V of je pakt de 5V van de ESC (BEC).
Tuurlijk is dat er, maar waar haal je 9Volt nou vandaan ineens?
Spanning hoeft niet precies 12V te zijn voor je vtx als je daar op doelt. 3S is prima namelijk.
Maar een 12V regulator zou prima voldoen en kan vanaf 6volt meestal. Maar waar haal je 9V vandaan?
Hier deze werkt vanaf 6.5V
Digitech Electronics
Let wel op dat hier veel switching noise aan de uitgang is en dat je een en ander moet uitfilteren met een LC filter bijvoorbeeld.
Ja die heb ik ook altijd gevlogen. Hoeveel mW? Zou geen probleem moeten zijn, alleen je krijgt storingen in de vorm van de lijntjes in je beeld zonder lc filter. Bedoel je dat niet? Gebruikte hij gopro of een ccd?