FPV, multicopter videos enz

Heb inmiddels de avata
Blij mee

Bijlagen

• DJI_0015.JPG
    DJI_0015.JPG
    202,1 KB · Weergaven: 85
Drumtrack: :rofl: ja, ongeveer wel. Zal nog 'ns sparen voor een lichte actioncam voor goed beeld. Inmiddels heb ik zitten draaien aan de lens voor wat scherper beeld. Als je zo'n quadcopter van een tafel laat kletteren op de lens dan gaat er wel iets kapot :). Nieuw lensje was gelukkig niet veel geld. En weer wat geleerd.

Eigenaardig, bij mij zit de camera ook ingebouwd met chassisdelen links en rechts, maar toch steekt de camera ver genoeg uit om smerig te worden, of van z'n plaats gedrukt te worden bij een onvoorziene landing.
En dat merk je pas als je thuis de beelden bekijkt...

Zo ongeveer wel: nu wordt ik nieuwsgierig... Drum je zelf (want het klinkt behoorlijk live), of stuur je de electronica aan en werk je met goede samples?

Groeten, Jan.
(Fanatiek slagwerker vóór de Tinnitus daar een stokje voor stak...)

Ja, voor beeld zonder strut in beeld is het beter dat de cameralens iets uitsteekt. Dan heb je nog de voorste props die in beeld kunnen zitten. Daar hebben de fabrikanten het zogenaamde ‘deadcat’-frame voor bedacht: voorste armen tikkie naar achter. Een kleine aanpassing ten opzichte van de true X. In plaats van action-cam of digitaal gaan, zou je ook een DVR kunnen plaatsen in de stack voor nog mooiere opnames met de analoge camera (microSD in quadcopter dus). Of, nog compacter, een VTX met ingebouwde DVR.

Ik ben toetsenist/ producer en sample wat af :).

Back