FPV, multicopter videos enz

Klopt, en klopt. Het kunstwerk is van André Boone, heet Le Chêne (de eik) en is gemaakt van cortenstaal dat idd niet mee geeft :). De kunstenaar zelf heeft ook al één FPV-filmpje gezien en vond het erg leuk.

Ja, dat klopt ook, bovenop staat een hert. De rivierduin waarop het kunstwerk staat, is sinds het Weichsel historisch een belangrijke plaats. Er stond een eik en om de herinnering levend te houden is het kunstwerk er geplaatst.

Ik heb hem nu een jaar en vlieg meestal met deze...super bereik en heerlijk om mee te vliegen!
Het is meer een platform om mooie beelden mee te maken vind ik...je kunt er in manueel (acro) ook mee stunten en loops rolls etc. doen maar dat doe ik liever met de gewone quadjes.
Hij kan het wel maar ik ben er wat huiverig voor gezien hij lang niet zo robuust is en ik er zuinig op ben :cool:
Ook is de vliegtijd wat anders als geadverteerd... ca 15/20 min in sportmode maar daar ben ik al erg tevreden mee.
Ik had al air units en vistas op mijn gewone quadjes maar om te wisselen tussen de DJI FPV en de gewone moet je elke keer opnieuw binden...
Dat is wel een tegenvaller,ben zelfs aan het dubben er nog een bril bij te kopen zodat dat niet meer nodig is.

Back