Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Patrickjo, op de website van de Baanbrekers staat dat de wedstrijdkalender voor 2014 online staat, maar als ik erop klik kom ik uit bij de kalender van 2013...
@Rob.....Ben bang dat deze niet word toegestaan.
Dit ivm velgmaat
Mvg Roy
Wat ik niet snap in dit hele verhaal dat Nederland weer eens eigenwijs wil doen terwijl er een Benelux reglement is en wat blijkbaar werk,zelf een aantal clubs nemen dit over en de nomac doet weer eens iets anders! Niet vreemd dat men geen animo en steun krijgt.
Eigenlijk is doormiddel van deze discussie cq vorm van reglement alweer gedoemd om te mislukken in mijn ogen.
Ik vraag mij sowieso af waarom men bij het NK deze klasse toe wil toevoegen, er wordt al nationaal gereden met de F1 bij de Tamiya Cup, en voor de echte diehards is er de ETS, het is te druk om ze allemaal te rijden lijk mij, en de hoeveelheid rijders die F1 rijden, is redelijk beperkt, en als men daarnaast ook nog eens afwijkende reglementen hanteert....niet verstandig...!!!
Ehm.....om je vraag te beantwoorden: de Tamiya-cup kan je aan meedoen als je een.....juist, Tamiya hebt (geen Corally, Serpent, HPI, Exotek enz.). ETS kost 85 Euro per race en is afgezien van Duitsland ernstig uit de buurt dit seizoen.
De nu voorgestelde regels voor het NK worden reeds meerdere seizoenen naar tevredenheid gebruikt in Deventer, Apeldoorn en Gouda, hier is dus naar gekeken. Alle andere initiatieven zijn nieuw en dus lastig om in de regelgeving rekening mee te houden lijkt mij.....
@Rene.....Wacht ffies de definitieve regels af.
Misschien dat er idd nog wat word aangepast
Mvg Roy
Ps Nee ik heb geen "inside" information![]()
drift-junkie zei:Je kan ook opnemen in het “demoreglement” dat nu bij wijze van uitzondering met de pro10 velgen gereden mag worden omdat het hier een demo klasse betreft, maar wanneer het een officiële klasse wordt, dan worden ze niet meer toegelaten. Het voordeel hiervan is dat men weet waar men aan toe is, misschien kan men er nog jaren mee rijden, wanneer het nooit tot een officiële klasse komt.
QUOTE]
En als blijkt dat het verschil miniem is, kan je dan alsnog besluiten om ze ook toelaten. Toch?
gr. rene