Fixed wing vliegen in de woonkamer?!

Misschien wel leuk een filmpje inderdaad. Dit is m’n “Square9 LRF” volgens tekening.
Zit de actuator, motor en vertraging in van m’n eerste AeroSoarer. Aanpassing is enkel de carbon prop en tractor ipv pusher.

De Deltang RX zit nu in m’n AeroSoarer dus de Square9 is niet meer :) Maar hij had wel een grotere vleugel en was 0,1gr lichter.

Dacht dat dit wel langzaam genoeg zou vliegen, maar hij vliegt heel snel!!!
0504d55224ceb97e095f5859bda14d60.jpg

Merk je dat in het niet-virtuele leven ook, dat als je tegen mensen op een botte manier zegt wat jij onzin vindt, en wat ze volgens jou moeten doen, dat ze dat dan ook gelijk van je aannemen, en zo?
Maar evenzogoed bedankt voor je mening.

en m’n vorige Square9 LRF
Bekijk bijlage 527667

ps. Raar dat de site de foto’s omkeert, terwijl ze op m’n telefoon gewoon correct staan

mooi spul, vraag, hoe kom je aan zo'n mooi gevormd piepschuim vleugel?

die aerosoarer is ook niet echt in nederland te vinden voor zover ik even snel zocht.
Met dit weer is binnenvliegen wel leuk maar ik heb er geen spullen voor merk ik.

Is tegenwoordig niet meer zo duur. Een Mini Vapor met 6mm motor en een brick (brick heb ik wel te koop) weegt 9 gram en gaat super in huis. Een 2.4gHz ontvanger van Deltang doet het ook top. Actuator, accu en motor/ gearbox er bij is goed te doen. Alles bij elkaar misschien 50 euro?

De vleugel is van 2mm piepschuim op rol van de gamma ;)

Hi Bas, Dave en anderen

super leuk zo'n LRF!

Wat zouden jullie me adviseren als ik er ook eentje wil bouwen?

Ik wil langzaam kunnen vliegen. Een pusher lijkt me veiliger ivm landen.

Een mini vapor kopen en die verbouwen? Of voor losse componenten gaan?

En wat bedoelen jullie met een brick? Is dat de RX, ESC en Actuators in 1 print?

Hebben jullie misschien wat linkjes naar componenten?

Of hebben jullie zelf ook spul te koop?

HG
Alex

Hi Helixer,

ja ik had je video al gezien. Maar ik verheug me vooral op het bouwen van zo'n lichtgewicht flyer.

Dus ik koop liever wat losse RC componenten om mee te bouwen.

Maar bedankt voor je aanbod!

HG
Alex

Maar ik zou zeggen: probeer het zelf eens, en film het vooral.

Ik heb voor een beetje prophangen toch al snel een hele sporthal nodig.

Back