Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Blade mcpx rtf is nogal duur (150 euro) ter vergelijking met Solo Pro(260-> 75 euro ;; 328-->93 euro))
9 van de 10 modelbouw winkels verkopen die dingen, ik woon in zuid holland dus heb werkelijk geen idee waar in belgië. google even naar modelbouwwinkel en dan de plaats waar je woont, er is er vast een in de omgeving.Weet u ook eventueel waar ik zo ene kan kopen ? Liefst een winkel. (Beter als het in Belgie ligt :d)
Duur is maar net wat je er voor krijgt.![]()
zijn helis die niet te vergelijken zijn. Maar zoals ik ook in de PM had gezet als 100km voor een winkel te ver is en internet bestellen niet gedaan wordt, zou ik nog maar eens nadenken of je dat wel wilt, want reserve onderdelen moet je ook kopen zeker als je er in doorgaat.
Gisteren heb je redelijk veel helis aangeraden gekregen welke momenteel op het forum staan en die prima dan wel een super start zou zijn voor een beginner.
Mcp X + dx6i voor 150
Blade 120 voor 90
Blade MSR voor 80
Mcp X + DX4 voor 120
GR,
DD
hallo,
ik weet niet dat dit nog op tijd is maar ik ben ook nog maar pas gestart.
ik heb een heli gekocht genaamd de excell 200 .
vliegt prachtig kost voor de volledige set 90 euro in de shop waar ik ga.
de afstandbediening is echt wel wow .
ik denk dat dit niet een winkel bespreking is als je het adres van een goede winkel geeft.
de winkel noemt hoemeflyer (heeft ook een website )
adres : Blaubergsesteenweg 63C 2230 Herselt
Op de site hebben zij geen producten staan :s Ik weet niet of ze Nine eagles wel hebben.
Begin niet aan nine eagles, daar heb je niks aan, loopt zo kapot en dan sta je daar. Spaar door en koop een blade mcpx, daar krigj je NOOIT spijt van.
waar baseer je dit op? n.e. maakt prima helis voor een betaalbare prijs.Begin niet aan nine eagles, daar heb je niks aan, loopt zo kapot en dan sta je daar.
Ik ben in het begin echt best vaak in de planten muur plafon etc geland, na ja gecrashtDas waar! Hij vliegt echt prachtig buiten ^^ Iets wat ik met m'n Trex 100x niet kon. En buiten ben ik er toch wel al hard mee gecrashed, maar zolang je in gras crashed, heeft hij er geen last van.