First Touch.

Blade mcpx rtf is nogal duur (150 euro) ter vergelijking met Solo Pro(260-> 75 euro ;; 328-->93 euro))

Duur is maar net wat je er voor krijgt. ;)
zijn helis die niet te vergelijken zijn. Maar zoals ik ook in de PM had gezet als 100km voor een winkel te ver is en internet bestellen niet gedaan wordt, zou ik nog maar eens nadenken of je dat wel wilt, want reserve onderdelen moet je ook kopen zeker als je er in doorgaat.

Gisteren heb je redelijk veel helis aangeraden gekregen welke momenteel op het forum staan en die prima dan wel een super start zou zijn voor een beginner.

Mcp X + dx6i voor 150
Blade 120 voor 90
Blade MSR voor 80
Mcp X + DX4 voor 120

GR,
DD

Weet u ook eventueel waar ik zo ene kan kopen ? Liefst een winkel. (Beter als het in Belgie ligt :d)
9 van de 10 modelbouw winkels verkopen die dingen, ik woon in zuid holland dus heb werkelijk geen idee waar in belgië. google even naar modelbouwwinkel en dan de plaats waar je woont, er is er vast een in de omgeving.
btw. een webshop is niets mis mee hoor, die zijn meestal ook nog goedkoper. betaal desnoods met paypal zodat je kopersbescherming hebt.
succes

edit: hier een link voor je http://www.goudengids.be/modelbouw/

Hallo,

Ik ben gisteren nog bij caracars geweest. Kleine winkel maar zit wel bom vol.

Er staan ook wat heli's tussen waaronder een rtf mcpx.

Ik ben ook nog maar pas begonnen met heli. Volgens mijn mening kan je beter eerst een sim kopen. Tenzij je je budget wat omhoog trekt. Hiermee heb je heel veel fun en geen extra kosten bij een crash.

Mijn allereerste heli was een coax, daarna heel veel op de sim.

Nu heb ik al een maandje heel veel fun met m'n mcpx. (zelfs inverted na een lipo of 15).

Ik weet heel zeker dat ik zonder de vele uren sim deze nooit in 1 stuk terug op de grond kreeg.

In ben van Alken en kom geregeld bij TMV in Tongeren. Dus als je daar eens wil gaan kijken en wat babbelen --> PM

Ver gevorderde hulp kan in je niet geven maar er zijn daar genoeg mensen met jaaaaren ervaring die altijd klaar staan om te helpen.

Grtz,
Kristof

Duur is maar net wat je er voor krijgt. ;)
zijn helis die niet te vergelijken zijn. Maar zoals ik ook in de PM had gezet als 100km voor een winkel te ver is en internet bestellen niet gedaan wordt, zou ik nog maar eens nadenken of je dat wel wilt, want reserve onderdelen moet je ook kopen zeker als je er in doorgaat.

Gisteren heb je redelijk veel helis aangeraden gekregen welke momenteel op het forum staan en die prima dan wel een super start zou zijn voor een beginner.

Mcp X + dx6i voor 150
Blade 120 voor 90
Blade MSR voor 80
Mcp X + DX4 voor 120

GR,
DD

Blade 120 is toch identiek met Nine Eagle solo pro 328,?

Beste Ts (topicstarter)

Wij hebben op dit forum een hele rits sponsoren, te herkennen aan de reclames die je op dit moment in de zijlijn en bovenkant van je scherm ziet.
de meeste van deze sponsoren zijn ook "echte" winkels in de vorm dat ze gewoon een balie en een kassa in de zaak hebben staan

je kunt idd wel een heli kopen bij de winkel om de hoek, maar een beetje advies van mensen die ZELF vliegen is altijd beter

hallo,

ik weet niet dat dit nog op tijd is maar ik ben ook nog maar pas gestart.
ik heb een heli gekocht genaamd de excell 200 .
vliegt prachtig kost voor de volledige set 90 euro in de shop waar ik ga.
de afstandbediening is echt wel wow .
ik denk dat dit niet een winkel bespreking is als je het adres van een goede winkel geeft.

de winkel noemt hoemeflyer (heeft ook een website )

adres : Blaubergsesteenweg 63C 2230 Herselt

Omdat Nine Eagle Solo Pro 328 nogal onvindbaar is in België; wat zijn mogelijke varianten van dit? 'ik heb gehoord dat ze ook onder andere 'merk' tevoorschijn komen'.
bedankt!

hallo,

ik weet niet dat dit nog op tijd is maar ik ben ook nog maar pas gestart.
ik heb een heli gekocht genaamd de excell 200 .
vliegt prachtig kost voor de volledige set 90 euro in de shop waar ik ga.
de afstandbediening is echt wel wow .
ik denk dat dit niet een winkel bespreking is als je het adres van een goede winkel geeft.

de winkel noemt hoemeflyer (heeft ook een website )

adres : Blaubergsesteenweg 63C 2230 Herselt

Op de site hebben zij geen producten staan :s Ik weet niet of ze Nine eagles wel hebben.

Op de site hebben zij geen producten staan :s Ik weet niet of ze Nine eagles wel hebben.

De site is inderdaad een droevige zaak, de winkel is dat niét! Men heeft er kennis van zaken en je wordt er als beginner verder geholpen in de hobby. Toch heel belangrijk vindt ik in deze technische hobby:cool:

Ook de sponsors van deze site zijn degelijke bedrijven die aan hun klanten denken, maar Homeflyer is voor jouw het dichtstbij denk ik;)

Ze hebben er geen Nine Eagles maar wel het origineel van Blade......

Je zal ooit toch wel eens vanachter je PC moeten uitkomen en een winkel binnenstappen om als beginner info te vragen wil je in deze hobby doorgroeien:rolleyes: En, by the way, er bestaat nog zoiets als een telefoon.

Grtz Rudi

Begin niet aan nine eagles, daar heb je niks aan, loopt zo kapot en dan sta je daar. Spaar door en koop een blade mcpx, daar krigj je NOOIT spijt van.

Begin niet aan nine eagles, daar heb je niks aan, loopt zo kapot en dan sta je daar. Spaar door en koop een blade mcpx, daar krigj je NOOIT spijt van.

Das waar! Hij vliegt echt prachtig buiten ^^ Iets wat ik met m'n Trex 100x niet kon. En buiten ben ik er toch wel al hard mee gecrashed, maar zolang je in gras crashed, heeft hij er geen last van.

Dat waren enkel botsende reacties :s, Blade mspx is flybarless en dus niet echt voor een beginner, ik heb lieft FP. Ik dacht echt dat Nine Eagles goede kwaliteit was. ?

Is het ook.

Maar je moet wel het gas dicht hebben staan als je iets raakt (grond,stoelpoten), met gas erop iets raken en alles fikt door.
Maar dat is bij iedere heli het geval.

Alles mooi binnen budget én te koop hier op het forum :cool: :cool: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Grtz Rudi

Laatst bewerkt door een moderator:
Das waar! Hij vliegt echt prachtig buiten ^^ Iets wat ik met m'n Trex 100x niet kon. En buiten ben ik er toch wel al hard mee gecrashed, maar zolang je in gras crashed, heeft hij er geen last van.
Ik ben in het begin echt best vaak in de planten muur plafon etc geland, na ja gecrasht :p
en amper tot geen schade.. ja wat pushrods schoten weg...

Groet Ray....

even heel kort door de bocht, voor 100 euro ga je niet iets hebben wat goed buiten te vliegen is met wind...;)

Back