FG marder te veel herrie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een nine eagles 228P en kan daar al behoorlijk mee vliegen en ik smelt aan me heli niks vast
in de heli zit namelijk alles origineel en zelfs een paar upgrades

/!\attentie/!\
MIJN MARDER VERKOOP IK
ik heb het helemaal gehad met dat gesleutel en de kosten...

VOOR €150,- MAG IE WEG ZONDER ZENDER
MET ZENDER WIL IK MINIMAAL €150,-
EN INRUILEN VOOR EEN ELECTRO ZOU AL HELEMAAL TOP ZIJN WANT IK WIL GRAAG EEN ELECTRO AUTO VOOR DE FUN!!

groeten danny m

Laatst bewerkt:
koper van deze auto...

hoi, ik ben dus de koper van deze auto.

de heb deze auto overigens geruild tegen een helikopter. maar daar kom ik later op terug.

ik verwachtte een boel problemen, en een flink mishandelde wagen, maar dat valt wel mee, ook qua veiligheid heeft deze jongen toch aardig gedaan wat er gezegd was.

ik zal van de week even goede foto's maken van de staat van de auto, natuurlijk zit er wel wat werk aan, maar ik kreeg er dan ook nog eens een extra motorblokje bij.

met de heli die ik geruild heb lijkt hij erg zorgvuldig om te gaan, hij heeft een vriend die ervaren piloot is, en kan daar voor raad terecht als dat nodig is, en hij schroomt niet om dingen te vragen. zo was ik in ieder geval niet toen ik 15 was.

ik ga de auto eerst helemaal na lopen en zal heus nog met vragen op dit forum terecht komen. op naar een nieuwe start voor deze marder.

Groeten Bob

tegeltje.jpg

Toch wel jammer dat dit verhaal nu voorbij is. Al die avonden vol van emotie in de reacties die ik las. Ik zal het missen:(
@ muffin: Misschien moet je een nieuw draadje beginnen over je heli?

oudjes klagen over propellerbladen in hun gezicht etc etc.
Ik vind wel dat mensen meer respect moeten hebben voor andermans hobby's. Wanneer er een heli (of big scale brandstof bak) op je af komt dan ga je die niet tegen houden met gezicht of benen maar dan zorg je gewoon dat je daar niet gaat staan.
maar dat is mijn mening

Hallo,

ik hope, dat een link komt voor die nieuwe discussie,

.. hoe heet die weer,

bewoners maken te veel herrie naar heli ....

bedankt nog, Heli-Uwe

oudjes klagen over propellerbladen in hun gezicht etc etc.
Ik vind wel dat mensen meer respect moeten hebben voor andermans hobby's. Wanneer er een heli (of big scale brandstof bak) op je af komt dan ga je die niet tegen houden met gezicht of benen maar dan zorg je gewoon dat je daar niet gaat staan.
maar dat is mijn mening

Mooi , maar je slaat de plank mis :nooo:

Maw , vliegen doe je op aangewezen plekken, vliegclub ect , rijden doen je op een baan, of verlaten stuk grond , heb je twee vliegen in 1 klap : geen last van omwonende en herrie, 2, je hoeft niks op " te vangen " met gezicht of andere ledematen .Bovendien wordt er toezicht gehouden op een club op verantwoord gedrag en kan met tips en truuks krijgen voor het materiaal ....
Wie moet nu voor wie respect hebben?.... :pim:

@ motorsports ik probeer alvast wat reacties los te peuteren.
In het echte leven weet ik wel hoe het moet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back