FF10

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
Bestaat er dan nog zoiets als een Nederlandse economie? We moeten toch zo nodig Europees denken? De buitenlandse webwinkels.....waarom zitten die in het buitenland? Ooit waren wij Nederlanders de zakenlui van de wereld, is inmiddels ver te zoeken. Onze Balkenende refereerde er zelfs ooit aan. (de rest vergat hij maar even, zoals alles wat we toen fout deden) Dus Nederlandse ondernemer laat zien wat je kan.
Hoeven we niet naar het buitenland uit te wijken omdat er hier "out of stock" wordt gemeld. Of geen service wordt gegeven.

Harold

hi
ik kom al jaren bij die bekende keten en moet zeggen het is idd niet de goedkoopste.
maar als ik kijk wat voor service ik krijg dan betaal ik graag die euro,s meer.
is er iets kapot word het gemaakt of omgeruild.
koop het liever daar dan in het buitenland is er iets stuk en valt het onder garantie moet je het weer inpakken versturen enz enz.
daarbij heeft die keten ook een bonus spaarsysteem die je weer als korting kan inlossen op je volgende aankoop.
zeg erbij heb er geen aandelen maar altijd goede ervaringen gehad en nog steeds.
dan even on topic die ff10 is echt een plaatje.
gr michel

hi
ik kom al jaren bij die bekende keten en moet zeggen het is idd niet de goedkoopste.

Ik denk in NL nog wel de duurste ook:) Als we het over die zaak hebben die direct naast jouw woonplaats zit tenminste:)

Grt.

Een vestiging van diezelfde keten zit ook op 200 meter van mijn voordeur en dat doet mijn portomonee soms wel pijn. :) Aan de andere kant is het wel superhandig als je eens wat snel nodig hebt.

o, dat spraarsytsteem. Moet je wel veel kopen voordat het nut heeft, want het bonusbedrag word pas van 50 euro berekend(stel je koopt spullen voor 75 euro, dan wordt je korting over die 25 euro berekend.) Voor de rest gewoon een goede winkelketen hoor:D

back:ontopic:

:ontopic: .

Heb vandaag de nieuwe FF-10 2,4 GHz in de hand gehat in Eindhoven .

Is een mooie zender . vind alleen jammer dat de 35Mhz antenne er nog op zit .

Jaja je kan het modul wisselen en terug op 35 Mhz gaan vliegen .
Maar je gaat toch ook niet in een telefoonzel staan te bellen als je een mobieltje hebt .

Maar om dan de 12 te gaan kopen is toch weer een groot prijs verschil .
Hij kan dan wel meer maar dat gebruik ik toch niet als vleugel vlieger . :D

Mvg Johan

Laatst bewerkt:
Het begint hier wat op winkelbesprekingen te lijken en dat was niet de bedoeling. Ik vond echter wel een pleidooi voor de plaatselijke winkelier op zijn plaats (omdat er al veel te weinig zijn overgebleven in de loop der jaren). Daarvoor is echter dit draadje niet bedoeld.

:ontopic: .
Is een mooie zender . vind alleen jammer dat de 35Mhz antenne er nog op zit .

Jaja je kan het modul wisselen en terug op 35 Mhz gaan vliegen .
Maar je gaat toch ook niet in een telefoonzel staan te bellen als je een mobieltje hebt .

Ik vind het juist wel mooi dat je een hybride systeem hebt. De FF10 is geen beginnerszender, dus zal verkocht worden aan mensen die al wat spullen hebben. Op die manier kun je beginnen met 2.4Ghz, zonder al je 35Mhz spullen gelijk weg te moeten doen.

Ik vind het eerlijk gezegd nogal belachelijk... Het kan makkelijk ingebouwd worden en nu word er nog zo af en toe "ANTENNE!!!" naar mij geschreeuwd, niet prettig.

Ik zal hem nooit voor 35Mhz gebruiken en toch zit ik met zoon klote antenne...

Begrijp me niet verkeerd, de FF10 bevalt goed maar er zijn een aantal stomme dingen die ik graag anders had gezien.

Haal die antenne er gewoon uit, zwart dopje erop en klaar, big deal zeg......;)

Grt.

Mobieltjes kunnen ook meerdere systemen aan, die optie is alleen maar een meerwaarde aan je zender. Of denk je dat 35 mhz meteen ouderwerts is ?

Mobieltjes kunnen ook meerdere systemen aan, die optie is alleen maar een meerwaarde aan je zender. Of denk je dat 35 mhz meteen ouderwerts is ?

Ik ben niet met Futaba 2,4 GHz begonnen om dan ook met 35 Mhz verder te vliegen .
Heb onder tussen 5x 2,4 GHz ontvangers om 5 modellen vliegklaar te hebben .

Ik vlieg nu in moment met een 6 kanaal zender en wil een er bij met meer kanalen omdat de vlieger´s weer iets groter gaan worden en dan zit je bij 6 K erg krap .

Haal die antenne er gewoon uit, zwart dopje erop en klaar, big deal zeg......;)

Grt.

Dat ging ook gebeuren als ik hem haal .
maar ze hadden hem ook netjes konnen inbouwen . :D

Mvg Johan

Johan,

FF10 is inderdaad een knappe zender, ik vermoed dat Futaba de zuivere 2,4gHz versie op een later tijdstip zal lanceren.

Het voordeel van een FF12 t.o.v. een FF10 is wel dat je hem zelf kunt Updaten.
De 2,4gHz. module leunt beter aan tegen de behuizing van de FF12.

mvg,
Danny

Tsja, als ze dat in de FF10 ingebouwd hadden, hadden ze de T12 wel uit het assortiment kunnen halen..

ff 10

De 35 mhz versie kan indd geen 2048 aan maar daar is deze zender toch ook niet voor. Naar mijn weten hebben alleen de t14 en de fx 40 dit systeem (van de nieuwe zenders dan he)

Mijn FF 10 2.4 draait op volle toeren en vliegt perfect, ik heb gewoon de antenne ingeschoven zitten en doe er verder niks mee (het boeit me ook niet).
Nog 3 weken en dan ga ik het in mijn nieuwe toc edge bouwen en daar mee vliegen.

Ik ben er erg tevreden over en over de schoonheidfoutje mag men niet zeuren, dan had of moet je maar een andere kopen.

Ook de t-14 heeft een paar dingen waarvan ik vind dat ze anders hadden gekund (meer mah in de lipo, en die knullige knopjes onder het display bijv.) maar ja het blijft een mooie zender om te zien en hij vliegt ook wel erg lekker. (heb het getest namelijk)

Ik hoop dat de 2.4 ook met een grote kist het goed houd en anders is het jammer.

Greetz chris

Ook de t-14 heeft een paar dingen waarvan ik vind dat ze anders hadden gekund (meer mah in de lipo, en die knullige knopjes onder het display bijv.) maar ja het blijft een mooie zender om te zien en hij vliegt ook wel erg lekker. (heb het getest namelijk)

Zitten genoeg Mah in voor 30 vluchten van 10 minuten, moet genoeg zijn dus:)

Die knopjes zijn suuuuuuuuperhandig als je ff in het menu iets wilt doen, maar bijv vieze vingers hebt (en niet je pennetje wilt pakken).

Lekker vliegen doet ie zeker, heb 'm nu 2.5 jaar en zou niets anders willen:p

Grt.

Back