F5D nemisis 2005

GP 2200 wat voor formaat ??

Ik heb hier de 2300 in aa uitvoering

Robbert

GP2200 is van het 4/5SC formaat. Dus net zo dik als een SUB-C maar iets korter. 23x33 mm om precies te zijn. Sub-C is 23x43 mm.

Paul

Dan heeft de AA met 2300 een groter oppervlak voor de koeling of kunnen die de stroom niet aan.

Robbert

Begint op een chatsessie te lijken ;)

Ik heb nog nooit van de 2300 AA cel gehoord. Ook van GP? Het valt natuurlijk te proberen maar als het echte een topcel was hadden we er misschien meer over gelezen, tenzij ie natuurlijk gloedjenieuw is :wink:

Paul

Ik zal eens navragen wat de max stoom is voor die cel

Chatting my life away. Ga nu maar weer aan de microhely in de kelder. Veel te koud buiten.

Robbert

Ok, net ff in de schuur gestaan voor wat metingen. Toeren meten wilde weer niet echt...toch maar een keer overdag doen. :?

Allebei de metingen (ca 4 seconde) met dezelfde accu. Niet tussendoor opgeladen. Accu ( 7 cellen GP3300) ongeveer 40-45 graden, ik verwacht hogere waardes wanneer deze fantsoenlijk opgewarmd is.

-Hacker B50-6S + Hacker Master 125-O-F5F regelaar + APC E 5x5 Prop: 120 Ampere.
-Idem maar met APC E 5,25 x 4,75 Prop: 130 Ampere.
(Edit : Laatste was een 5,25x4,75 prop en geen 5,5 x 4,5.)

Paul

Hoi gasten,

wij zijn weer een stapje verder de rompmal is klaar,er word nu hard gewerkt aan de vleugelmal.
Zodat we volgende week de eerste proto kunnen uitleveren.
updates volgen,groeten ruud
afb12985.jpg

Super Ruud,

Red je as zondag op de pylon vergadering in Ermelo.

Robbert

robbert zei:
Niks dus. heb je dit gemeten of zo ?

Robbert

Hoi Robbert,

"vroeger" ooit gekloot met meerdere PENLITE celletjes (AA is penlite dus), was leuk op picojet combat met sagami 480... :wink: "Wat een motorloop, kan wel een kwartier vliegen !!!!" 8O Toch heel veel plezier mee gehad.

Groetjes Aldert

Hoi medebouwers,

Even druk geweest maar we zijn erg opgeschoten,dus even wat update,s
er is een romp gebouwd en gelost.
afb13500.jpg

Ook is er gebouwd aan de vleugelmallen hieronder de plug opgebouwd met de bekisting/plug in de gelcoat/en de mallen gereed.

afb13501.jpg

afb13502.jpg

afb13503.jpg

ook zijn er stabilo,s gebouwd hieronder de stabilo,d onder vacuum en stabilo,s gereed.
afb13506.jpg

afb13505.jpg

Volgende update word de vleugel,maar dit laat nog even op zich wachten.
groeten ruud

Schitterend Ruud, al zijn de foto's wel een beetje raar qua verhouding :D

Dat Rood/Zwarte stabilo vind ik wel mooi :wink:

Mn Hacker begint al aardig te zweten... 8)

Paul

Hoi medebouwers,

Even een snelle update over de nemisis want er komen meer en meer onderdelen gereed zoals de vleugel die er erg goed uitziet.
afb13611.jpg

afb13612.jpg

Groeten ruud

Back