Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb niet zoveel gemaakt.... hoogstens wat achtergrond plaatjes voor clubblaadje... En had niet de beschikking over extreem tele... alles is een beetje 'weids'
Hier nog een paar. Frank en Marcel hebben die zaterdag gefotografeerd.
Zouden het resultaat op de F5B site uploaden.
Menig plaatje is wat zwaar... dus daar gaat Gert-Jan nog wat aan resizen.
Hier nog een paar...
Een oase in de woestijn die modelvliegveld heet...
ik ben net pas weer thuis.
Even met Gerben gaan vliegen.
Steeds weer een beetje beter, zelfs met windkracht 5-6 gaat het nu OK.
Ik ga nu de foto's resizen en dan op de site plaatsen
Hallo Gert-Jan,
Kan ik as zondag... mits het weer een beetje patent is, bij jullie komen vliegen met de Wilco? Ruud een PB-tje gestuurd, jedoch nog geen reactie... of... zijn jullie allen in het Belgse? Gerben aanjoelen!
gr Bas
Er staan nu foto's.
Per pagina staan er 12 foto's, als je naar beneden scrolt zie je links onder de foto een paar pijltjes, zo kom je naar de volgende pagina met foto's.
Gisteren niet naar Heist geweest maar wel zelf nog even gevlogen.
Het probleem van de laatste vlucht in Odoorn (afschakelende motor na ongeveer een halve seconde) bleek (waarschijnlijk) in de stroomsensor van de UniLog te zitten....
De vraag die blijft staan is of het nu aan de UniLog zelf ligt of aan de 400A sensor. De data van de laatste vlucht geven geen antwoord op die vraag...
Gisteren meer over gehoord en gezien, de draadjes bij de sensor kunnen vrij makkelijk beschadigen. Schijnt vaker voor te komen.
Sunday pilot had ook wat rare metingen, zo te zien was het min-draadje aan de sensor beschadigd.
Soms is de sensor zelf stuk, meestal de draadjes.
Het rare was juist dat de metingen van de laatste vlucht "normaal" waren.
Geen excessieve waarden.
Ik had ook al wat verdenkingen richting de min-draad van de sensor. Was wat geknikt.
Het enige wat met opviel na de één-na-laatste vlucht was toen ik de accu lostrok dat ik een vreemde "pets" hoorde. Een beetje wat je normaal hebt als je de accu aansluit. Dan vonkt het altijd een beetje maar eigenlijk nooit bij het loshalen.
Misschien dat er toen wat kapot is gegaan in de stuurelectronica van de sensor.
Het stomme was dat als ik iedere keer wel weer kon inschakelen na een paar seconden "gas-dicht".