't Is natuurlijk niet omdat het vooropgestelde doel niet meer haalbaar is, dat we helemaal stil gevallen zijn

ff kort samenvatten:
Aan de binnenkant de firewall verstevigd. In de kit worden enkel de mpx schijfjes meegeleverd, in de online handleiding wordt er gebruik gemaakt van een volle 6mm mpx plank. Ik heb nagevraagd bij Krill of het voldoende zou zijn om enkel de meegeleverde schijven te gebruiken, hier kreeg ik helaas een ontwijkend antwoord op, en het kwam er op neer dat ik daar zelf over moest beslissen.. Aangezien dat antwoord mij niet echt heel veel vertrouwen gaf heb ik er maar voor gekozen om een 3mm mpx plank te gebruiken in combinatie met de multiplex schijfjes.
Hier een slechte foto die ik eigenlijk had gemaakt voor de kabeldoorvoer, mja je ziet het wel eh.. De kabeldoorvoer is trouwens gemaakt mbv methanol-brandstofslang, die ga ik toch nooit meer gebruiken waarvoor ze gemaakt is
Beetje overbelicht
Motor en regelaar definitief gemonteerd
Niet op het stof letten
RC-inbouw
was ook weer overbelicht, heb wat met contrast enz zitten spelen, maar daar ben ik nog slechter in als in foto's maken
Motorkap is ook ongeveer klaar, maar geen foto van..
Nog te doen;
Rolroerservo's afstellen, batterijplank maken, stekkers aan regelaar en batterijen solderen, motorkap en prop er op zetten, en dan houdt het stilletjes op