F3A-X Nederland, seizoen 2010.

Jammer Peter, maar ik zal je niet proberen te overtuigen dan, het gaat vanzelf wel weer kriebelen bij je:)

Zojuist ingeschreven voor Ter Apel, gelukkig kunnen we deze keer gewoon op het veld overnachten, wel zo ideaal:p

Van het weekend weer verder trainen, 80% van het programma zit er redelijk in, maar er zijn nog wat probleemfiguurtjes die nog speciale aandacht verdienen......

Ik heb trouwens begrepen dat de 3/4 juli wedstrijd in Spaarnwoude zal plaatsvinden:) (kan ik volgende week alvast aan het veld wennen:mrgreen:)

Hee X-ers

Nog een week...en dan de eerste wedstrijd.

Helaas weinig kunnen oefenen de laatste 2 maanden.
Wordt een zware dobber in Ter Apel.
Ach ja fun voorop he.
Hopen op mooi weer.

Saludos cordiales de Panama

Voor wie nog een mooie F3A-X/F3M kist zoekt:)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Uitslagen komen later nog.

V.w.b. de rolling circle; die werd heel wisselend gevlogen, van mensen die een klein bochtje vlogen en dan snel een rol, weer een klein bochtje, snel een rol, etc (4x) tot aan gewoon netjes:) Voor zover ik weet hadden alleen Andries en ik er voldoendes voor..... (van de B dan, van de A weet ik het niet)

Direct na de F3A wedstrijd weer volop trainen voor Dongen.....

Laatst bewerkt:
Het verhaal bij de derde foto; ik had de avond vooraf nog even snel de slang binnenin de tank vervangen. In de auto richting Groningen bedacht ik me ineens dat ik de lengte niet meer gecontroleerd had, je wilt natuurlijk niet dat de klunk vast komt te zitten achterin de tank. Dus even schudden met de kist, en je weet of het goed is:mrgreen:

(kan 'm niet als foto weergeven hier, is niet mogelijk via de X site)

Het verhaal bij de derde foto; ik had de avond vooraf nog even snel de slang binnenin de tank vervangen. In de auto richting Groningen bedacht ik me ineens dat ik de lengte niet meer gecontroleerd had, je wilt natuurlijk niet dat de klunk vast komt te zitten achterin de tank. Dus even schudden met de kist, en je weet of het goed is:mrgreen:

(kan 'm niet als foto weergeven hier, is niet mogelijk via de X site)

Hieronder de foto die je nodig had :) ;

1274274410-010.jpg

Grt.

Gefeliciteerd met het behalen van de 1e plaats. Cool man. Moet kicke zijn.

Greetz,

Hey bedankt! Ja, het is natuurlijk erg leuk, dan is 'al' die training ook niet voor niets geweest. Maar het was echt spannend met 9 vliegers in de C-klasse. Iedereen deed het goed en de verschillend waren maar klein. En als jij volgende wedstrijd mee doet wordt het alleen nog maar spannender. Dan moet ik nog maar zien of ik weer in de top 3 kan komen.

Hehe, en in de B gaat het ook spannend worden, Andries is nog niet van me af:mrgreen:

Volgende wedstrijd is gelukkig Dongen, klein half uurtje rijden:cool: (dus lig ik in een normaal bed die nacht, hehehe)

Hahaha.

Verwacht niet veel van me hoor.
Wel ga ik volgende week weer oefenen in de avond. Stiekem vind ik dit F3A-X vliegen toch eigenlijk heel erg leuk. Het lijkt ook wel of ik andere mensen op de club ook aansteek.

Leerlingen leer ik meteen de inverted half cuban-8 als keer figuur. Dat is veel leuker dan rondje bocht en weer terug. Dat vinden zijn ook.
Tevens zien ze meteen dat rechtleggen voor de move belangrijk is en dat dit een vereiste is om de turn te kunnen maken. Zeker met low power kisten.
Wie weet wat er allemaal aankomt over een aantal jaren.

Maar, deze week doe ik helemaal niets, behalve dat ik de kamer ga maken voor mijn uitlaten in mijn cap580. Verder een beetje tuinieren en relaxen.

In ieder geval tot Dongen.

Greetz

Back