F3A-X Nederland, seizoen 2010.

Alex, in de openingspost is het Doornspijk, niet Nuspeet. Maar bedank dat je het zo opschreef, Nunspeet ken ik en is best dicht bij.

Waarschijnlijk kom ik nog even langs. Sfeer proeven, kijken of het een klasse waar ik aan mee wil gaan doen. Hoewel ik daar nog geen plannen voor heb, vlieg al 2 wedstrijdklasse ;).

Of is het erg ongebruikelijk om te komen kijken bij zoon trainingsweekend? Of zelfs in zijn geheel te volgen zonder kist. Wat erbij leren kan nooit kwaad. En rest is zo ver weg...:(

Ja, de velden en namen veranderen nogal eens, heb het nu zo staan zoals het op de X site staat.

Let even op; het trainingsweekend is op vrijdag en zaterdag.

Je kunt prima zonder kist langskomen hoor, geen enkel probleem.

Ik dacht dat max 25 kg was.

Helaas niet. Je mag in NL tot 25kg alles vliegen wat je wilt (regeling modelvliegen) Echter is het voor de F3A-X (F3M ook) tot 20kg. Om die reden vlieg ik dan ook niet met de 200cc Yak mee (22.3kg) maar met een Extra. Ik heb de technische commissie nog proberen om te praten om het gewicht naar 25kg te brengen, maar dat mocht niet baten.....

Nah, totdat de eerste "gebruikerssporen" en schades optreden.....:)

Maar goed, dat is een andere discussie:mrgreen:

Komende weken ga ik de 3.16m Wagstaff Extra weer klaar maken met de ZDZ160RV-J, ik verwacht de 2e wedstrijd weer met die kist mee te doen. De eerste wedstrijd wordt nog met de 3.2m Extra (de gele). Daarmee heb ik in ieder geval super-power en hij is nog stil ook:cool: (29*12 Mejzlik 3-blad)

geen komentaar van mij, geen toestel klaar, gebrek aan motivatie.

einde discussie hierover.

Back