F3A vliegtuigen te koop op het forum

ik had voor dit seizoen een nieuwe C-ARF Valiant opgebouwd. Voor ik hem goed en wel ingevlogen had is hij helaas de grond ingegaan. Ultrabalen, mag ik wel zeggen. Een moertje voor de aileron-aansturing was los gegaan. Ik borg deze altijd (en de rest zat inderdaad keurig vast) maar deze blijkbaar vergeten.

Volkert

sorry alex, niet veel verstand van de grotere kisten. Die zelf meer binnen de F3k. Zal hem dan even verhuizen naar te koop gedeelte. Wat voor kisten zou ik dan wel aan moeten denken?

En een Spark van gertje:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
[mod]Dit lijkt me niet de bedoeling van dit gedoogdraadje. Setup's en andere losse zaken waren niet de afspraak. Laten we het houden bij complete F3A toestellen. Ik heb dit toegestaan vanwege het beperkte aanbod en zou het jammer vinden als we de stekker er uit moeten trekken om maar even in de termen te blijven ;)[/mod]

Hmmm, ik wist niet dat wij tegenwoordig een "gedoogdraadje" hadden in ons kleine subforum. Volgens mij was de oorspronkelijke idee om F3A gerelateerde zaken eenvoudig vindbaar te maken binnen de te koop sectie. Dit omdat er maar zo weinig van is dat het anders niet gevonden kan worden. Een Hacker aandrijving valt ruim binnen die omschrijving, wordt verder door niemand mee gevlogen denk ik zo.

Ik denk dat dit draadje een absolute functie vervult en de regels zijn duidelijk (alleen F3A gerelateerde zaken en alleen linken naar de te koop sectie binnen het modelbouwforum, niet naar andere sites, commercieel of niet commercieel).

Ik hoop dat de moderatoren dit toestaan.

Volkert

Back