F3A vliegtuigen te koop op het forum

[mod]Heren,

Om de discussie van even geleden kort te sluiten, we staan het toe dat hier kenbaar wordt gemaakt als er F3A vliegtuigen te koop staan op het MBF in het te koop deel. Linkjes naar MP of andere sites worden echter niet op prijs gesteld. Ook niet het melden dat je een vliegtuig te koop hebt om hem via dit draadje te verkopen.

Dus blijf bij de gedachte van waaruit het draadje is gestart.[/mod]

Op het forum staan tegenwoordig heel veel vliegtuigen te koop. Als je op zoek bent naar een F3A vliegtuig is het dan wel zoeken. Mij leek het daarom een idee om in het F3A forum een draadje te hebben met verwijzingen naar die advertenties. Als iemand op zoek is wordt ie dan meteen getriggerd om even te kijken. Is dat een idee? Bevorderd het doorschuiven van kisten; goed voor iedereen lijkt mij zo.

De advertentie zelf staat natuurlijk gewoon op Te Koop/Vliegtuigen deel.

Volkert

Eh, Burp, dat is een verandering van beleid. Eerder was het moderatiebeleid dat het wél was toegestaan naar andere sites te linken hier.

Deel twee.. stel ik heb een F3A toestel te koop.. dan mag ik het in het te koop gedeelte van het forum zetten, maar moet ik dan wachten tot iemand het toevallig hier gaat melden? Ik zie niet in wat er verkeerd aan is als iemand z'n kist wil verkopen en het ook hier meld.

Het doel van dit draadje is om de ver- en aankoop van F3A toestellen aan F3A vliegers te bevorderen. Het is een nichemarkt en je ziet niet zo vaak dit soort toestellen te koop.

Anyways.. als dit het nieuwe beleid is hebben we dat te slikken natuurlijk, maar het bevreemd mij wel een beetje.

Zie:
Klopt. Linken naar een interessante advertentie kan wel maar moet niet worden misbruikt om een advertentie op MP te zetten en dan hier lekker kenbaar te maken. Bij deze wordt daar natuurlijk op gelet :twisted:

Als ik het goed lees wordt alleen aangegeven dat de berichten of linkjes in dit draadje verwijzen naar een "te koop" item op Modelbouwforum. Ik denk dat dat toch prima werkt?

Doelstelling is om te koop aangeboden F3A kisten eenvoudig terug te vinden voor F3A vliegers binnen het Te Koop/Vliegtuigen deel.

Volkert

Nou ja, het maakt mij niet uit, maar die reactie van Burp die ik quotte ging over MP advertenties.

Gezien de topictitel zou het inderdaad alleen over het forum gaan, maar ik zou niet weten waarom het onwenselijk zou zijn om hier MP linkjes naar F3A modellen te hebben.. dat men dat niet in het verkoopgedeelte wil, snap ik.

Anyways.. Burps tekst was duidelijk er zit geen woord Frans bij, dus so be it.. hij wilde de discussie kortsluiten, zal ik 'm niet verder starten meer :)

Nog even dan ter aanvulling Henri. De insteek is inderdaad zoals Volkert hem hier boven heeft neergezet. Mijn reactie een tijd geleden is niet helemaal helder zoals ik nu ook lees, sorry. Het gaat echt om vliegtuigen zoals ze hier op het forum worden aangeboden.

Tsja.. wie doet de volgende gok.. nog zo'n 30 vliegers te gaan :P

Henry de Jonge heeft hem afgelopen zaterdag opgehaald. Hij weet nog niet of hij mee wil doen aan wedstijden. Hij gaat er in ieder geval lekker mee vliegen, en hoop ik lang plezier van hebben.

Mysterie opgelost! ;-)

In het voorjaar gaat naar alle waarschijnlijkheid mijn Spark ook de verkoop in! Dus er komt nog van alles te koop!

Kijk nou dan, een hele mooie High Society inclusief alles zoals E-motor:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
ZN-line twister

Er komt eerdaags ook nog een nette ZN-line Twister te koop.

De Twister was vorig jaar in het NK F3A-B zowel eerste als derde plek!

Deze Twister heeft niet al te veel uren en is ( op wat kleine gebruiksporen na) erg netjes

Prijs hoor ik asap (het is namelijk niet mijn twister)

Groet
Winfried

Bij Hobby-In is een 2m F3A toestel New Wave te koop. Zegt mij even niets maar het toestel heeft wel een mooie Plettenberg EVO 30-10 motor.

Volkert

Back