beschrijf het figuur rugvlucht op zo'n manier dat de rolrichting er niet toe doet.
Komt ie;
"Model rolt over 180 graden, wacht minimaal 4 seconden en rolt dan weer 180 graden naar normale horizontale vlucht."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
beschrijf het figuur rugvlucht op zo'n manier dat de rolrichting er niet toe doet.
Ik wil graag de mensen die beweren dat het om de rolrichting gaat de volgende vraag voorleggen:
Nou niet persoonlijk worden Alexzzz.
"rolt dan weer 180 graden terug tot normale vlucht"
Ik weet toch vrij zeker dat wij in de C (tegengesteld) terug moesten rollen.Feit is gewoon dat er de laatste jaren niet zo gejureerd is. Daar kunnen we lang over lullen en kort, maar dat is een feit.
Model trekt op en maakt halve lus om daarna een rugvlucht te maken en via een halve lus terug te keren naar normale vlucht
Ik weet toch vrij zeker dat wij in de C (tegengesteld) terug moesten rollen.
Kijk verder ook eens terug naar de uitslagen van eerdere jaren, als die te vinden zijn, je zult amper tot geen nullen voor het figuur rugvlucht vinden.
Volgens mij heb ik voor elk figuur wel eens een nul gehad, maar niet vanwege de verkeerde kant op rollen in de rugvlucht.
Dit is inderdaad al eeuwen bekend. En ik zou er niet voor gekozen hebben voor de interpretatie dat je terug moet rollen inplaats van doorrollen. Het is een instap klasse en daar hoort niet bij dat je dit ook nog in de gaten moet houden. Bovendien, hoever voer je dit door. Moet er nu ook opgelet worden in de hoge hoed, of je twee keer dezelfde kant in rolt (omhoog en omlaag), en met de cubaan? Naar mijn mening moet in de F3A-C klasse deze rolbewegingen vrij van keuze te zijn!
Zeker in een geval zoals dit, waarin ik nog gelijk heb ook!
Ik wil graag de mensen die beweren dat het om de rolrichting gaat de volgende vraag voorleggen:
Om het gesprek nog even op iets anders te brengen.. is er al bekend waarom de gele funtana op eigen houtje de lucht uit kwam?
Om het gesprek nog even op iets anders te brengen.. is er al bekend waarom de gele funtana op eigen houtje de lucht uit kwam?
Laten we het sportief houden.
We zijn tenslotte geen Belgen.
:-D