eZrun, ervaringen

Hoi allen,

Terwijl ik wacht op de herstelling van CC heb ik een eZrun 9T combo gekocht: (sinds 2 weken beginnen ze op te duiken in shops ebay-honkong)
combo-ezrun1-b.jpg

linkje specs:
HOBBYWING TECHNOLOGY Co., Ltd.,

Heeft er al iemand met dit combotje gereden?
was heel erg goedkoop, 44eur + 12 euro verzendingskosten.

De specs zeggen 35A continuous, dit lijkt me weinig om een 9T motortje te voeden, maar we zullen wel zien wat het geeft, want het zou zo goed rijden als een 13T brushed motortje, en ik kan toevallig goed vergelijken met mijn KALI 13T motortje...

Als niemand hier ervaring mee heeft zal ik, als het toe komt, mijn ervaringen hier dan posten.

(ik heb de 9T combo met 35A-190burst speedcontroller besteld)

Ik ben op zoek naar een goedkoop BL setje, dus laat je bevindingen maar horen;)

Heb je hem besteld?

Ben benieuwd wat je ervaring ermee is. Voor 56,- euro wil ik ook wel zo'n setje aanschaffen:D

Heb je hem besteld?

Ben benieuwd wat je ervaring ermee is. Voor 56,- euro wil ik ook wel zo'n setje aanschaffen:D
Ja hoor, gewoon bij een ebay shop (die met die drie O's in zijn naam) De verkoper adverteert verzending binnen 24uur.

Is al betaalt met paypal ook, afwachten wanneer hij binnen komt :D

Ik verwacht er geen wonderen van, maar een leuk tussendoortje en test. Naar mijn weten is het een van de goedkoopste brushless setjes out there dus eens vergelijken met de sidewinder 5700, mamba 6900, brushed Tamiya super stock TZ en KALI 13T. Ik verwacht prestaties tussen de super stock TZ en de kali (wat nog wel een groot performance gap is :D )

Wie weet is het DE revelatie van cheap brushless, kan ook 60eur verspild zijn... Als niemand eerste hand ervaringen hiermee heeft zal ik mijn ervaringen onmiddellijk posten :D

Inderdaad, ziet er goed uit voor zo'n goedkoop setje.. overnadenken om dit setje te bestellen voor in mijn DB-01:p

Ik heb net de 18 en 60A regelaar besteld om te testen. Eens zien wat die doen.......
Heb je al bericht wanneer ze in je bus zouden komen, mijn pakketje zou wel al verzonden zijn...

Nog steeds nergens een deftige review van dit setje of speedcontroller te vinden....

Overigens.... de duurdere versies van de hobbywing regelaars zijn IDENTIEK aan de Speedpassion Feigao en de Grandtourismo. Iets ander huisje en andere kleuren. Ook het regelkastje erbij is identiek met alleen een andere sticker erop..... Op het kastje wat is destijds had bij mijn GT stond zelfs Hobbywing....

lagers zitten er al in, alleen ben ik benieuwd of mijn tandwielen het trekken, accu zal ik ook wel vervangen anders wordt het een 5 minuuten ritje en ik ben ook van plan de dempers te vervangen voor alu

wat zou er verder vervangen moeten worden???

Rut:teacher:

lagers zitten er al in, alleen ben ik benieuwd of mijn tandwielen het trekken, accu zal ik ook wel vervangen anders wordt het een 5 minuuten ritje en ik ben ook van plan de dempers te vervangen voor alu

wat zou er verder vervangen moeten worden???

Rut:teacher:

Als je een beetje power wil moet je een slip diff steken zodat de tandwielen minder belast worden.

maar dit is niet echt ontopic...

on-topic: Ik verwacht de motor morgen of overmorgen :D

slip diff??? zijn die er voor de DT-02?? en zo ja, waar??

ps. wat is dat??

ps. ik ben beginner en neem het me neit kwalijk AUB

off topic: Een slip diff zal wl bestaan voor de DT-02, het dient om de tandwielen te sparen.

Als je nog vragen hebt maak je beter een ander topic aan, want het gaat hier over de nieuwe hobbywings.

Ja de ezrun is al even kort getest! hij rijd als een 4300kv motor, net iets minder dan de 4600kv van castle creations, hij stelt zeker niet teleur!!

Voor dat geld echt een hele goede koop!

Ik ben er zeer tevreden over en kan hem zeker aan raden als instap brushless

he deze hebben ze ook bij hobbycity wel iets duurder geloof ik, maar de prijs verandert daar meestal als ze opeens weer grote voorraad hebben, ze hebben 3 regelaars (verschillende 18, 35 en 60) en iets van 4 verschillende motors dus aardig wat aanbod.
kijk zelf maar ;) hobbycity.com ze hebben er trouwens ook een aantal hardcase achtige lipo's die zijn wel aardig duur (omgerekent niet maar toch ze hebben veel goedkopere, waar ik persoonlijk voor zou gaan (A) )

ben ook erg benieuwd naar de prestaties van deze regelaar (watergekoelde variant voor een bootje wellicht)

Jacar

Back