Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik je een raad mag geven, wees voorzichtig met de on/off knop, bij mij is ie afgebroken...
Ik heb gisteren mijn 9T geprobeerd op 5 cellen,
valt me absoluut niet tegen!
5 Cellen gaat hard zat voor hier in de straat.
(mijn broertje rijd met een 12Turns Corally Tripple en een SX9 regelaar maar kon mij niet bijhouden!)
Vreemd, dan is zijn 12T triple aan onderhoud toe?
Ik rij met mijn 9T combo ongeveer hetzelfde als ik de eerste keer met mijn 13T motor deed.
Zouden de eZrun motors dan delta wound zijn?
(Ik heb gisteren het boekje van LRP gelezen war in staat dat brushless 9T star wound (wat meestal gebruikt word) gelijk staat aan een 17T en een 9T delta wound gelijk aan 10T)
Misschien slaagt LRP de bal dan mis, of zijn hun motors minder effecient dan die van eZrun?
iig, nogmaals de 9T combo gaat wel zeer goed!
Firefly welke snelheden haal jij er mee?
mooi spul..
Maar hoe koop je het..?
ik kan nergens een winkelmandje of iets vinden ?
B.
Weet iemand ook of je een brushed motor aan de EZrun regelaar kan hangen?
En tot welk limiet dan?
<> deze vraag omdat op het *program bord* de optie brushed of brushless staat.
Inderdaad zo'n lijst kwam ik ook tegen.
Kan zo op internet ook niet vinden wat het limiet is.
maar 19T element zal wel gaan dan denk ik??
Dit zal wel gaan, als je dat per sé wil. Zou het zijn zoals de sidewinder, in brushed mode revers moet je allebij de kabeltjes aan sluiten en in brushed fw brake een aan de esc, ander rechtstreeks aan de batterij?
Die begrijp ik niet, wat je nu bedoelt.
Bij de Sidewinder moet je met Brushed/reverse/low power motoren twee van de 3 motor draden aansluiten. De middelste witte draad laat je los en sluit je nergens op aan. Bij alleen brushed/brake/high power motoren sluit je al de motor draden van uit de regelaar aan op de (-) van de motor en dan komt de (+) van de battery aan de (+) van de motor.
Er wordt vast een handleiding bij het setje geleverd daar zal het vast in staan. Iemand die even in de handleiding kan kijken?