eZrun, ervaringen

Vandaag ook weer gereden met de 60A en ik raakte ook even in een diepe plas. Alles drijf nat maar gewoon doorgaan! Acceleratie is echt top, veel wielspin op asfalt. Vergeleken met een savage met 3bak trok ik hem er met gemak uit en ook op top was het geen vergelijk. Die regelaar heeft ook niet 1 keer niet lekker opgepakt of gek gedaan. En het mooiste is dat hij gewoon koud blijft ;)

Dus ook in een 1:8 op 4s lipo is die regelaar gewoon mega goed.
 
Idd regelaar blijft goed koel, alleen de motor word wel erg warm, maar ik hem nog voor paar seconden aanraken, dus nog geen gevaar..:p
 
Als ik je een raad mag geven, wees voorzichtig met de on/off knop, bij mij is ie afgebroken...

Dit is ook het geval bij de aan/uit knop van de mamba max. Je meot oppassen want als hij iets blijft haken en je wil hem harder duwen knapt hij af....:p

Verder leuk regelaartje, helemaal voor het geld.:)

Greetz,
Joram
 
Vanmiddag mijn EzRun setje gekregen na lang wachten,,

Heb hem nu ingebouwd in mijn Associated TC5 (past mooi bji dat donkerblauw)
Vanavond nog even rustig afstellen en dan morgen proefrijden :D
 
Erg netjes vind ik dat ze krimkoussen meegeleverd hebben,
aangezien ik er direct goudcontacten aangezet heb kwamen deze goed van pas:)

+ de dubbelzijdig plakband.

Allemaal erg netjes!
 
Een mede-rijder had na het zien van mijn eZrun besloten om ook eens te kijken naar hobbywing en heeft een xerun 120A 3,5T combo gekocht.

We hebben hem gisteren op 6cell Nimh geinstalleerd, wat een power! ongelofelijk, de mamba 6900 is er echt niets tegen!

Hij heeft het 170incl verzendingskosten betaalt, wat echt niets is voor zo'n brute power!

Toen hij het pakje open deed keek ik naar de motor, en inderdaad, het is net een motor van speedpassion!
Toen keek ik naar de esc, en wat merk ik tot mijn verbazing, er staat gewoon speedpassion op de speedcontroller, ik zal er nog wel een foto van nemen. Boven Xerun hangt een stickertje "speed passion", wel waarom ook niet...
 
Ik heb gisteren mijn 9T geprobeerd op 5 cellen,
valt me absoluut niet tegen!

5 Cellen gaat hard zat voor hier in de straat.
(mijn broertje rijd met een 12Turns Corally Tripple en een SX9 regelaar maar kon mij niet bijhouden!)
 
Ze hebben ook een 1/18 setje die exact het zelfde is als die van Speed Passion alleen 1/3 a 2/3 van de prijs.

Denk dat ik die binnenkort is ga proberen in mijn M18 Pro.
 
Ik heb gisteren mijn 9T geprobeerd op 5 cellen,
valt me absoluut niet tegen!

5 Cellen gaat hard zat voor hier in de straat.
(mijn broertje rijd met een 12Turns Corally Tripple en een SX9 regelaar maar kon mij niet bijhouden!)

Vreemd, dan is zijn 12T triple aan onderhoud toe?
Ik rij met mijn 9T combo ongeveer hetzelfde als ik de eerste keer met mijn 13T motor deed.

Zouden de eZrun motors dan delta wound zijn?

(Ik heb gisteren het boekje van LRP gelezen war in staat dat brushless 9T star wound (wat meestal gebruikt word) gelijk staat aan een 17T en een 9T delta wound gelijk aan 10T)

Misschien slaagt LRP de bal dan mis, of zijn hun motors minder effecient dan die van eZrun?

iig, nogmaals de 9T combo gaat wel zeer goed!
Firefly welke snelheden haal jij er mee?
 
Vreemd, dan is zijn 12T triple aan onderhoud toe?
Ik rij met mijn 9T combo ongeveer hetzelfde als ik de eerste keer met mijn 13T motor deed.

Zouden de eZrun motors dan delta wound zijn?

(Ik heb gisteren het boekje van LRP gelezen war in staat dat brushless 9T star wound (wat meestal gebruikt word) gelijk staat aan een 17T en een 9T delta wound gelijk aan 10T)

Misschien slaagt LRP de bal dan mis, of zijn hun motors minder effecient dan die van eZrun?

iig, nogmaals de 9T combo gaat wel zeer goed!
Firefly welke snelheden haal jij er mee?

Ik weet niet precies hoe hard hij gaat, ik zal hem binnenkort even testen met een GPS erin.

de 1:18 versie leek mij wel mooi voor in mijn scalpel,
iemand op ebay had de afmetingen erbij staan: past net niet...:(

Groeten, Christian
 
Weet iemand ook of je een brushed motor aan de EZrun regelaar kan hangen?
En tot welk limiet dan?

<> deze vraag omdat op het *program bord* de optie brushed of brushless staat.
 
mooi spul..

Maar hoe koop je het..?

ik kan nergens een winkelmandje of iets vinden ?


B.
 
Weet iemand ook of je een brushed motor aan de EZrun regelaar kan hangen?
En tot welk limiet dan?

<> deze vraag omdat op het *program bord* de optie brushed of brushless staat.

In het lijstje hier onder kan je uit 2 brushed opties dus zal wel kunnen. Kan het alleen nergens specifiek vinden en wat dan ook de specs zijn.

parameters_e.jpg
 
Inderdaad zo'n lijst kwam ik ook tegen.
Kan zo op internet ook niet vinden wat het limiet is.
maar 19T element zal wel gaan dan denk ik??
 
Inderdaad zo'n lijst kwam ik ook tegen.
Kan zo op internet ook niet vinden wat het limiet is.
maar 19T element zal wel gaan dan denk ik??

Dit zal wel gaan, als je dat per sé wil. Zou het zijn zoals de sidewinder, in brushed mode revers moet je allebij de kabeltjes aan sluiten en in brushed fw brake een aan de esc, ander rechtstreeks aan de batterij?
 
Dit zal wel gaan, als je dat per sé wil. Zou het zijn zoals de sidewinder, in brushed mode revers moet je allebij de kabeltjes aan sluiten en in brushed fw brake een aan de esc, ander rechtstreeks aan de batterij?

Die begrijp ik niet, wat je nu bedoelt.

Bij de Sidewinder moet je met Brushed/reverse/low power motoren twee van de 3 motor draden aansluiten. De middelste witte draad laat je los en sluit je nergens op aan. Bij alleen brushed/brake/high power motoren sluit je al de motor draden van uit de regelaar aan op de (-) van de motor en dan komt de (+) van de battery aan de (+) van de motor.

Kan zijn dat het voor deze regelaars ook zo werkt. Maar er zijn nog een aantal andere manieren waarop fabrikanten de brushed motor op hun regelaar aansluiten. Zo doet LRP het bijvoorbeeld weer anders.

Er wordt vast een handleiding bij het setje geleverd daar zal het vast in staan. Iemand die even in de handleiding kan kijken?
 
Die begrijp ik niet, wat je nu bedoelt.

Bij de Sidewinder moet je met Brushed/reverse/low power motoren twee van de 3 motor draden aansluiten. De middelste witte draad laat je los en sluit je nergens op aan. Bij alleen brushed/brake/high power motoren sluit je al de motor draden van uit de regelaar aan op de (-) van de motor en dan komt de (+) van de battery aan de (+) van de motor.

Er wordt vast een handleiding bij het setje geleverd daar zal het vast in staan. Iemand die even in de handleiding kan kijken?

...is exact wat ik bedoel :D

In de handleiding van de sidewinder staat het netjes uitgelegd, maar bij de eZrun zit niet al te veel uitleg bij :D
 
Dat is wel jammer dat die niet zo uitgebreid is.

Je kan het altijd even voor ons proberen natuurlijk ;) Alleen de vraag of alles dan heel blijft.
 
Back
Top