eZrun, ervaringen

Als je via Paypal betaald hebt zal je binnen een bepaalde termijn een dispuut aan moeten maken. Check de paypal site even hoe dat precies zit.

ik zou toch gewoon nog wat geduld hebben, ik heb wel eens 6 tot 8 weken gewacht voor sommige pakketjes na de verzenddatum vanuit hongkong
deze maand nog ruim 3,5 gewacht op een pakketje uit de UK...

Ik heb nooit problemen met leveringen van Hong Kong of de U.K. ik heb alles tot nu toe binnen gehad tussen de 2 en 2.5 week. Wat mij betreft dat pakketje uit Hong Kong waar je nu al denk ik 4 weken op wacht ben je mee bedrogen. probeer je geld terug te krijgen en bestel het bij een TOP rated seller die kan je altijd vertrouwen. Je kan natuurlijk ook even het post kantoor checken die in de buurt is. Het kan zijn dat je niet thuis was.

Morgen wordt het dus precies 4 weken dat ik wacht.
Dit is wat erbij staat :

• If you haven't received your item and this situation lasts to the 40th day, please do contact us. A FULL REFUND will be issued to you with NO EXCUSE. We do not want to give you a bad buying experience even when the shipping is out of our control.
  • In the unlikely event that a return is request, all returns must include all original items undamaged, in re-saleable condition, all original packaging including manuals, warranty forms, etc. Shipping and handling fees are not refundable. Buyer is responsible for shipping costs incurred shipping products back
Dus wie weet komt mijn ezrun morgen nog binnen.
En zo niet dan krijg ik gewoon een nieuwe toch ?
En de koper heeft 98% goeie feedback.
En er staat dat hij het object heeft verzonden.

Ja weet ik ook wel.
Maar dan is het dus + 12 dagen dus als het binnen 12 dagen er niet is dan zal ik contact opnemen met de verkoper.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat je 14 jaar bent. Heb je bij je account op Ebay wel je echte gegevens ingevuld? zoals je adres woonplaats huisnummer postcode en noem maar op. die gegevens gebruikt de verkoper. Dus stel dat je incorrecte gegevens hebt ingevuld in je ebay account tijdens het aanmaken word het dus naar een verkeerd adres gestuurd.

^^ dat zou wel een beetje erg zonde zijn :???:

Heb ik ook bijna een keer gehad. Gelukkig was ik er nog optijd achter gekomen en had het nog kunnen veranderen. :P

Ja weet ik ook wel.
Maar dan is het dus + 12 dagen dus als het binnen 12 dagen er niet is dan zal ik contact opnemen met de verkoper.

De ene keer duurt het idd 2 weken maar ik heb ook wel eens 6 weken gewacht. Vaak ligt het niet aan de verkoper maar aan 'onze' douane. Die laten soms pakjes 3 weken liggen. Het is erg lastig maar je moet gewoon nog even geduld hebben :cool:

Ik heb de correcte gegevens ingevuld ik bestel wel vaker online.

Ik vind het dan vrij raar er moet iets zijn mis gegaan. als hij een hele goede feedback heeft zal hij het voor jou oplossen als je even met net engels mailt en duidelijk bent wat er aan de hand is.

mijn advies: neem even contact op met de verkoper ze reageren meestal binnen een paar uur.

Ik weet niet zeker of ik contact moet opnemen want er staat dat de verzending to 15 a 35 werkdagen is met zaterdag en zondag niet meegerekend.
Maar als ik hem binnen de 40 dagen niet hebt zal ik zeker contact opnemen met de koper.

Ik heb hem net binnengekregen !
Wat me wel opviel is dat ik een 60a regelaar heb en een 8.5t motor en dat er een tamiya style connector aan zit.

Oke ezrun werkt gewoon goed.
Alleen ging ik vanmiddag rijden toen knalde ik met de zijkant van mijn auto tegen een stoepje aan geen schade ofzo.
Alleen toen zag ik dat er geen ventilatortje meer op mijn regelaar zat gelukkig heb ik hem nog wel gevonden en erop gezet.
Maar hoe kan ik hem zegmaar strakken vastzetten met lijm ?

Misschien een tirep. Lijm lijkt me niet handig omdat het electronica is. Trouwens raar dat hy los sprong want hy zit vast met schroeven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een vraagje uit nieuwschierigheid...Kunnen degene die een ezrun hebben even aangeven bij wie de capacitors groen / geel zijn en bij wie er zwart/grijze capacitors aan hun ezrun setje zitten?

Back