Bedankt! Was hem daar idd al tegen gekomen maar als ik hun website moet geloven hebben ze bijna niks meer op voorraad.
Denk dat ik iig eerst een RTF pakket ga zoeken, brushless motor en 2,4 GHZ. Zijn er verder nog dingen waar ik naar moet kijken voor het uitkiezen voor mijn eerste toestel?
Denk dat ik iig eerst een RTF pakket ga zoeken, brushless motor en 2,4 GHZ. Zijn er verder nog dingen waar ik naar moet kijken voor het uitkiezen voor mijn eerste toestel?
De EZ Hawk wordt op veel plaatsen aangeboden. Ik heb hem hier al voor een lagere prijs gezien. (natuurlijk wel even goed controleren of de leveringsomvang gelijk is ;-)
De reikwijdte van een 2.4 Ghz zender is normaal gesproken veel méér als 100 meter. Je zult eerder het toestel niet (goed) meer kunnen zien als buiten bereik komen.
Je kunt het natuurlijk testen, maar dan moet je al iemand in de buurt hebben met zo'n zender die je het kunt vragen.
De zender zal in ieder geval een heel eenvoudige zijn, waarvan het de vraag is of je hem ook voor iets anders (ander vliegtuig) kunt gebruiken.
Maar goed, voor een 150 euro weet je of het iets voor je is, en als het niks is kun je het setje misschien nog verkopen (als er tenminste nog iets over is om te verkopen)