F
Flying Scotsman
Guest
Als de plankjes loslaten, dan kun je proberen om de dame wat te strelen met een hete strijkbout Dat heeft bij de botter goed geholpen
Dank je voor de tip

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als de plankjes loslaten, dan kun je proberen om de dame wat te strelen met een hete strijkbout Dat heeft bij de botter goed geholpen
Lukte bij mij helaas niet Peter, met de scalpel wat kunnen doen zodat ik er wat lijm achter heb gekregen
Stephan, dit heb ik ook (al) gedaan alleen er blijft te weinig vlees over ik zit al tegen de eerste beplanking aan. De zijkanten vallen wel mee het gaat hoofdzakelijk om de boeg. De tweede laag = 0,5mm. Wederom een fout van mijn kant had ze voor de tijd moeten kleuren of zoals Piet al aangegeven heeft direct na verwerking met vochtige doek afnemen.Wat je kan doen is om over die naden waar de witte vlekken zitten in de beits met een scalpel (halfrond) voorzichtig te schrapen tot het hout. En dan de beitslaag geheel licht te schuren. En opnieuw een laagje. Dit heb ik ook gedaan bij de Prins Willem. Die had dit ook hier en daar.
Met een paar strategisch geplaatste kluisgaten en slooikniën zal het een pak minder opvallen.![]()
KluisgatenAlleen de (4) ankerklüsen weet het Nederlandse woord hier niet voor
Dank je voor de vertalingKluisgaten![]()