EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Net nog even speciaal gekeken: tot +/- 20.30 is het nog zeer goed te zien allemaal, dus het lijkt mij wel redelijk. Donderdagavond ben ik dus zeker van de partij:)

Me=jealous:D

De voorspellingen voor donderdag zijn ook niet super goed te noemen, maar goed, we zien het vanzelf....

Klopt, zaterdag ook weer werken, sparen voor de nieuwe auto die in juni/juli binnenkomt......

Het weekend daarop ben ik wel vrij, maar dan heb ik zaterdag de Funjet meeting, en zondag de 3DC Fly In in België:p

Het was vandaag een prachtige dag, uit de wind in het zonnetje was het heerlijk.
Zoals Alex heb ik een paar fotootjes gemaakt, vliegende modellen ging niet want dan zie je met mijn camera enkel een stipje.

DSCN4450.jpg

DSCN4451.jpg

DSCN4454.jpg

DSCN4455.jpg

DSCN4456.jpg

DSCN4457.jpg

DSCN4458.jpg

DSCN4459.jpg

DSCN4460.jpg

DSCN4462.jpg

Heren,

Aangezien jullie een erg grote club hebben ga ik er wel vanuit dat er zaterdag wat mensen aanwezig zijn (zeker aangezien het weer :p). Aankomende zaterdag ben ik toevallig een dagje in rotterdam, en het lijkt mij leuk eens bij jullie langs te komen/kijken (geen probleem toch?). Nu is mijn vraag, tot hoelaat zijn jullie ongeveer aanwezig op zulke dagen ? Denk dat ik er pas rond half 4 ofzo zal kunnen zijn, als ik het Uberhaupt haal.

Alvast bedankt!

Groetjes Michael

Hoi Michael. Zaterdag zijn er zeker mensen aanwezig, waarschijnlijk een drukke dag met goed weer. Vaak komen de eerste mensen al tussen 10 en 11. Er wordt heel de dag gevlogen en je bent van harte welkom!

Heeft even geduurd, maar ik heb me zowaar aangemeld als lid van EMCR.
Nog even op de laatste details wachten, en dan hoop ik regelmatig te komen vliegen.

:):):)

Groet,
Gerben

Back