EMCR Rozenburg, verzameltopic.

je kan ook duidelijk zien dat ti er heeeeel erg blij mee is:mrgreen:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
ik kan niet anders zeggen dan dat het een top dag was.

weer was super veel gevlogen en wat heb ik veel gelachen:rolling:

met deze zuinig wezen he Paul , anders krijg je ruzie met mijn vriendin. ( hij was eigenlijk voor haar)

O ja, de oorzaak van het stotteren van de Funjet Ultra is gevonden: 1 goudcontactje tussen de motor en regelaar maakte slecht contact. Vanmorgen beide stekkertjes vervangen en alles werkt weer als vanouds:)

Nu 5 dagen lang, hopen op een net zo mooie zondag als gisteren...........:cool:

ik kan niet anders zeggen dan dat het een top dag was.

weer was super veel gevlogen en wat heb ik veel gelachen:rolling:

met deze zuinig wezen he Paul , anders krijg je ruzie met mijn vriendin. ( hij was eigenlijk voor haar)

Zal ik zeker doen eerst van de week even de spleten opvullen met 5min epoxy en dan licht schuren .
En als ie dan van het weekend weer gevlogen heeft kijken voor een spuitbus om hem weer mooi te maken.

mvg paul

alleen ga ik er voorlopig nog niet mee combatten.
Want als ie dan crasht krijg ik maikel zijn vriendin achter mij aan. :bad-words:

paul

anders laat je paul toch met jouw 3.30 yak vliegen en dan kun jij hem proberen te raken met je funjet :rolling:

Klopt, het fun-gehalte licht ERG hoog bij de funjets, al doe ik het alleen bij Funjets die al de nodige "gebruikerssporen" hebben. Ze zeggen trouwens wel eens over midairs dat als je het wilt, dat het niet lukt, die stelling hebben we afgelopen weekend wel zeer overduidelijk ontkracht:mrgreen:

Morgen nog mensen naar het veld? Ben zo maar een dag vrij!

Ik zou wel willen, maar I got a job to do.....

Nu is het zo dat het al wat langer licht blijft, zijn er al mensen die het nu al de moeite vinden om 's avonds te gaan vliegen?

Donderdag ben ik om 16.30 klaar, ik zou rond 17.30 op het veld kunnen zijn als er meer mensen zin hebben..............

ik ga zo nog even aan de extra verder ( heel het weekend geen tijd gehad door de verbouwing ) en ik hoop dat hij komend weekend klaar is .
ook heb ik via een forumlid een lader overgeneomen dus ik kan de diablotin klaar maken voor 6 cellen .
ik ben alleen nog op zoek naar de geschikte motor / prop combi hiervoor .
als de diablotin straks vliegt is dit een perfect kistje voor de avonden en ben ik ook zeker regelmatig te vinden op het veld s`avonds.

cheers !

Back