Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
] Erg goede ideeen die ik ook maar eens naar nederkand moet brengen.
Vandaag de eerste dag gehad met vroege dienst, d.w.z 5.30 ging de
wekker en om 6.40 ging de eerste warm up flight omhoog!
afgelopen winter op de ITOP in Parijs had Derk daar schijnbaar ook wat last van.
Ik heb even de raw scores van enkele piloten bekenen. Wat me opvalt is dat er weer veel 6-7-8 gejureerd wordt, verder 3 en 9 voor hetzelfde figuur gezien, ...
Moet ik daar nu mijn bedenkingen over hebben of is dit echt normaal voor zo'n evenement ?
Werd ie niet gelynched dan? mijn ervaring is dat als je met ideen komt, dat als kritiek gezien wordt, en mensen boos worden
Crisis.. 6:40.. dan was die vorige wedstrijd waar je over berichtte, toch beter
Wat ik toch altijd weer verbazingwekkend vind.. in de NL competitie is er eigenlijk altijd weinig twijfel en is het vrij duidelijk.. Derk bovenaan en dan daaronder de subtop, het verschil is meestal toch nog wel behoorlijk.. en dat dat op een EK ineens omgedraaid is.. heeft Derk dan toch last van stress, of stond Danny gewoon beter te vliegen (dan dat ie in de NL competitie doet) ?
Qua Derek: hij vloog echt beneden het niveau wat ik van hem gewend ben. Waar dat aan ligt weet ik niet.
Volgens Job nr.5
Ik kon het al herkennen in de cijfers. Tienen bij Seba en CPLR als jij geen fouten ziet. Hier zie je de anderen dan negens geven.Klopt.
BTW: dit kost me best wat tijd, want de enige connectie hier is via mijn blackberry..... Krijg moeie duimen.