Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooie semi finale geweest. Zoals je ziet heeft CPLR vandaag geen ronde gewonnen! Het was close, maar toch....
Natuurlijk weet ook hij dat het morgen weer een geheel nieuwe wedstrijd is. Toch blijkt hij te pakken.....
Let ook eens op de plaatsing van Patrick Drack. Die heeft een aardige opmars gemaakt in de semi. Zat buiten de top 10, nu vet in de top 10.
Volgens mij voor het eerst een spanjaard erin. Juan heeft de laatste jaren een leuke progressie gemaakt. Na 2 jaar vorig jaar in semi, nu in finale. Mooi werk.
En wat te denken van italiaan Marco Mazzuchelli! 2 jaar terug nog voorvlieger voor P, nu finale.
En wat te denken van Hannes Schenk? Net niet finale.
Al met al een hoop nieuwe namen, leuk om te zien.
Het maakt nu dan ook nog relatief gesproken geen drol uit. Wacht maar af, als straks het eindresultaat er is, zou het mij verbazen als CPLR niet gewoon op 1 staat. Dat zeg ik uiteraard niet gehinderd door enige kennis, ik heb het gros van die piloten, inclusief CPLR, uberhaupt nog nooit zien vliegen. De echte wedstrijd over wie EC wordt, moet nog beginnen, en dan gaan andere zaken ineens ook weer zwaarder meewegen, het is wél CPLR. Als er dan op het scherpst van de snede gevlogen gaat worden, krijgt de heersend en regerend kampioen toch eerder het voordeel van de twijfel, denk ik. Zo werkt het hier, maar ook internationaal, als ik de verhalen moet geloven is bv. QQ Somenzini ook met van alles bezig geweest wat niet met het vliegen zelf te maken, om maar te proberen boven CPLR te komen, alleen even goed vliegen, of mss zelfs iets beter vliegen soms, was niet voldoende. Het is en bljift een jurysport en dan moet je echt overduidelijk beter vliegen dan 'de gevestigde orde' om er echt boven te komen.
Tuurlijk is hij te pakken, net zoals in NL ook Derk echt wel 'te pakken' is (niet door mij, maar ik weet wel een kanshebber).
Het wordt tijd dat je weer in NL komt jureren, Bob.. daar hebben we mensen die 3 jaar geleden nog marginaal C vlogen, en nu goed meekomen in de A, en dan heb ik het niet alleen over mijzelf![]()
Mijn berichtgeving doet niets af aan de prestaties van de nederlanders in nederland.
Gelukkig sta ik wat positiever in het leven.
Jammer, ik probeer zo leuk en positief mogelijk te berichten over het EK. Waarom moet er nu weer zo verschrikkelijk negatief gesproken worden? Sommige mensen beleven echt lol aan deze hobby.
Mijn berichtgeving doet niets af aan de prestaties van de nederlanders in nederland.
Gelukkig sta ik wat positiever in het leven.
Bob, wie is jurylid nr 10 ?
De punten die deze man geeft bij Seba en CPLR zijn ongewoon.