Een viertakt ,maar dan anders

Afgelopen zaterdag de motor mee gehad naar het veld .
De menbraamnaald openings druk was te laag .motor afgesteld op stationair heeft altijd een grotere on eenparige beweging .
Door deze beweging kan dus de naald open geschud worden wat ook gebeurde . De motor kreeg hierdoor teveel benzine wat uit de carburateur lekte en hierdoor de motor meer ging schudden waardoor nog meer lekkage .
De druk nu van 0,9 naar 1,2 bar gebracht .
En niet meer lekken .


Enigste nadeel wat ik gevonden heb is dat de gasklep niet goed afsluit . Met de stationair regelschroef geheel uitgedraaid blijft de motor stationair lopen .
 
De motor van een inlaat traject voorzien .maakt hem gelijk smaller en de lucht kan straks mooi uit de romp gezogen worden .
IMG20220612171823.jpg
IMG20220612171836.jpg
 
Mooie ombouw Serge, loopt keurig:thumbsup:
De schroef van de gasklep iets oplossen, en goed dichtdrukken om de gasklep beter te centreren zodat die beter afsluit?
Ik maak de warmte isolators altijd van trespa.
 
Back
Top