E-REVO topic

Yep zoals ik al zei. Eens in de zoveel tijd komt op het traxxas forum ook eens een thread naar boven, met exact dezelfde vraag. Lijkt gewoon een kleine tolerantie in het productieproces te zijn wat ervoor zorgt dat bij 5% van de mensen het kapje de spur raakt. Bij de 65 spur heb je daar geen last van, maar bij de 54 wel, blijkbaar.

Hnm oke. Maar ligt het productiefoutje bij de cover zelf? Dan kan ik net zo goed een nieuwe kopen, kost maar 5 euro ofzo.

En een schuurpapiertje minder dan een euro..
Gewoon de cover erop draaien, een klein stukje rijden, en kijken waar een plek zit, en daar wat bij schuren..

Thnx volgensmij heb ik al gevonden wat ik moet wegschuren. Toevallig heeft m'n pa schuurpapier, straks ff vragen waar het ligt.

Vandaag wel even een wheeliebar gehaald. Hier wat foto's van m'n E-Revo. Ikzelf vind 'm echt super mooi :rolleyes:. Eigenlijk de mooiste RC auto, vond ik ook al toen ik begon en met mijn oom een eerste auto ging kopen, alleen kon ik deze toen niet betalen :rolleyes:. Had eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik deze auto zou kopen. Hier een paar foto's:

fgv8.jpg

h328.jpg

0uej.jpg

pxfw.jpg

Bij mij wilde die wheeliebar nog weleens los schieten bij het springen. Als je dat probleem ook krijgt gewoon een drupje seconde lijm tussen het kliksysteem doen.

Ja maar dan krijg ik hem helemaal niet meer los! En als ik ga springen dan kan ik hem er vrij makkelijk af klikken, de hele wheeliebar zelf. Of simpelweg met een trekbandje vastmaken, die kan ik dan later weer losknippen.

Wat me wel verbaast is dat de auto echt vreselijk goed en strak remt. Vraag me niet hoe maar die glimmende voorbumper is nu al een beetje beschadigd. Ben 1 keer over de kop gegaan waarschijnlijk komt het daardoor. De spoiler werkte gister als wheeliebar dus die is ook al beschadigd. Vandaar dat ik vandaag gelijk een wheeliebar ben gaan halen. Maar goed. Je houdt 'm uiteindelijk toch niet krasvrij :rolleyes:

Ik bedoel het kliksysteem bij het stangetje van de wieltjes zelf(die kan je in 3 verschillende standen zetten zodat hij dichter bij de grond komt te staan).

Weet ik maar dat ga je toch nooit gebruiken. De maximale stand blijft het beste. Je moet het zelf weten hoor, als jij 10x onder het rijden de wheeliebar wilt terug klikken, moet je dat gerust doen lol...

Haha beter lijkt mij een trekbandje. Is wel lelijk maar dat hield het wel bij mijn E-Maxx, die overigens niet heel vaak los raakte :p

Het zijn beide eigenlijk heel andere producten. De wheeliebar is er enkel en alleen maar om wheelies op te vangen, en dat eigenlijk enkel on-road. De t-bone rear skid is meer ter protectie voor het betere bashwerk, maar dient door zijn vorm ook gelijk als een soort wheelie-bar. Je spoiler blijft iig wat langer heel dan zonder ;)

Back