Yep, er is een aardig grote kans. Bij mij stond het toen ook op de track and trace dat hij bij de douane lag, voor 1.5 week.
Een weekendje tekenen later:
Nu laten printen, en dan eens testen. Wilde eerst mijn custom diff cases gaan gebruiken maar ben uiteindelijk toch maar voor deze optie gegaan. Is net wat steviger en je hebt net wat meer vrijheid in alles. In principe kan ik elk diff wat ongeveer evengroot als een LST diff is (de meeste diffs) in een E-Revo kwijt hiermee
.
Voor de duidelijkheid, dit is dus wat ze een hybrid bulkhead noemen bij de E-revo maar ook vast wel bij andere merken/modellen. Het diff valt dus in de bulkhead, en niet eerst in een diffcase, welke weer in de bulkhead gemonteerd wordt. Hierdoor is er een stuk meer ruimte, waardoor er met gemak een LST2 diff in past. Zonder daarvoor enorm kleine lagers te moeten gebruiken
.
Een weekendje tekenen later:

Nu laten printen, en dan eens testen. Wilde eerst mijn custom diff cases gaan gebruiken maar ben uiteindelijk toch maar voor deze optie gegaan. Is net wat steviger en je hebt net wat meer vrijheid in alles. In principe kan ik elk diff wat ongeveer evengroot als een LST diff is (de meeste diffs) in een E-Revo kwijt hiermee

Voor de duidelijkheid, dit is dus wat ze een hybrid bulkhead noemen bij de E-revo maar ook vast wel bij andere merken/modellen. Het diff valt dus in de bulkhead, en niet eerst in een diffcase, welke weer in de bulkhead gemonteerd wordt. Hierdoor is er een stuk meer ruimte, waardoor er met gemak een LST2 diff in past. Zonder daarvoor enorm kleine lagers te moeten gebruiken
