Hm, loctite gebruikt op het dopje en 24 uur laten curen?
Bij mij komen die dingen absoluut niet los, de hexes wel, maar die moet je gewoon goed vast aandraaien dan heb je er geen last meer van.
--
Nou, eigenlijk, lijkt het diff het nog wel te doen. Vandaag nog even de hond + revo uitgelaten in het park en nergens last van eigenlijk. Ik hoorde het geluid bij hard weg rijden op asfalt, dus het zit er wel aan te komen ben ik bang.
Ik heb wellicht iets veel leukers binnenkort dan losi diff casings, ik ben bezig met hybride bulkheads. Dus een bulkhead waar zo een losi diff in past, zonder verdere behuizing om het diff heen. Het staat nog geheel in de kinderschoenen, maar wellicht binnenkort meer.
Ik ben nu wel volop bezig met het afmaken van mijn huidige diff casings, zodat ik deze kan gaan monteren en kan gaan testen

. Ik wil namelijk ook LST assen gaan gebruiken, dus moet daarvoor ook het een en ander voor aanpassen in de axle carriers.. Kost allemaal tijd helaas
Sinds vandaag ook een rear chassis brace + motor support :
Werkt erg mooi zo, motor support wordt op de shock mounts gemonteerd, en aan diezelfde support wordt de chassis brace gemonteerd die op zijn beurt weer met een aluminium blokje mooi op de wing mount gemonteerd wordt. Past perfect en voelt erg stevig aan

.
Wheel balancer zoals al wel duidelijk is denk ik zomaar

. Zitten loden gewicht bij, maar of ik die ga gebruiken weet ik nog niet. Ik denk dat lood tape beter zal blijven plakken, of wellicht lijm ik deze blokjes wel in mijn wielen met wat loctite.
Weer wat te doen van het weekend in ieder geval!