Schiet eens een foto van je E-Revo? Dan kan ik zien of je sensoren hebt.
Op lipo moet je inderdaad eigenlijk over naar 18/54, wereld van verschil, en ja dan heb je ook op 4S veel wheelies
. Wheeliebar is niet persee nodig, daar heb je offroad niet zoveel aan, meer brokken dan nut. Je zou wel een T-Bone rear bumper kunnen overwegen, die werkt ook gelijk als een wheelieremmer.
Slipper clutch moet je aandraaien nadat je een aantal minuten (in)gereden hebt volgems de handleiding, maar die kun je ook gewoon gelijk afstellen. Ik heb hem zelf op 1/4 tot 1/2 van volledig vast staan. Als je hem niet aandraait slijt hij zo weg en smelt je spur waarschijnlijk ook.
Ik had volgens mij ook een aantal minimale krasjes op de motor, volgens mij vrij normaal, revo was verder gewoon gesealed.
Op lipo moet je inderdaad eigenlijk over naar 18/54, wereld van verschil, en ja dan heb je ook op 4S veel wheelies

Slipper clutch moet je aandraaien nadat je een aantal minuten (in)gereden hebt volgems de handleiding, maar die kun je ook gewoon gelijk afstellen. Ik heb hem zelf op 1/4 tot 1/2 van volledig vast staan. Als je hem niet aandraait slijt hij zo weg en smelt je spur waarschijnlijk ook.
Ik had volgens mij ook een aantal minimale krasjes op de motor, volgens mij vrij normaal, revo was verder gewoon gesealed.