Doe ik wel met m'n vader z'n Lexus. Rem intrappen en 4000 toeren en dan loslaten en gas intrappen, geeft wel een kick en gaat veel harder. Hij rijdt nog hetzelfde zoals hij uit de fabriek kwam
Alleen heeft het wel met de auto te maken, ga je dat met een Aygo of C1 proberen zal je hem wel snel mollen.
ja.. koppelomvormer test.. Bij een automaat ligt dat weer iets anders, daar zit een visco koppeling tussen de bak en motor. :roll: doe dat maar eens bij een handgeschakelde auto een tijd lang, ligt ook alles in no-time aan barrels.+
Beetje gewaagde uitspraak Bas, er zijn met mij meerdere die prima 50 packs leeg rijden. Ik heb badlands, en punch control op 30%. Verder de basis dingen als geen gas geven zodra je neerkomt en voila, je kunt langer dan 10 min rijden op 6S. Wellicht de volgende keer wat beter nadenken voordat je je bericht post en op de man gaat spelen, dat bij jou iets zo is, wilt niet zeggen dat dat bij iedereen zo is, ook elke setup is anders.
Kan ik beamen. Waar de revo niet zo goed tegen kan, is lomp rijgedrag. als je een beetje met finesse rijdt, blijft 't ding prima heel hoor. en dan kun je er ook zeer zeker erg snel mee rijden.