E-REVO topic

Waarom zou dit eigenlijk aan de gebruiker liggen? vind dat onzin.
Koop je een monstertruck ben je al flink bezig geweest je aandrijving te upgraden krijg je nog te horen dat je de throttlecurve moet bij stellen, minder lipo moet gebruiken, en vooral rustig gas geven?? Hallo... het is een MONSTERTRUCK.. hoe zit het met de 6s en standing backflips..
Je doet het pas verkeerd als je hem op die manier gaat gebruiken.
Het probleem zit hem in de aandrijving die gewoon niet al te best is nergens anders.

En als je dat weet moet je anders gebruiken he?
Je kan wel die auto kopen met in je achterhoofd dat de aaandrijving niet best is, dan moet je anders rijden om de boel heel te houden.
Of het niet erg vinden dat er wel eens iets stuk gaat.
Monstertruck is geen synoniem voor onverwoestbaar he? Blijft traxxas! ( en geen Monstertruck )

harstikke leuke wagen een e-revo maar ik heb er weinig geluk mee nu dus weer heel het achterste diff kapot nu is bijna alles vervangen voor wat er te vervangen valt dus nu maar eens hopen dat ik 1 setje lipo's leeg kan rijden lol

Diffs zijn eigenlijk te klein voor de erevo. De diffs van de slash (1:10, mist wel de i-bar bij de binnenste spidee gears) zijn hetzelfde als de e revo, dus dat zegt al genoeg denk ik ;).

Hey hey,

Iemand een idee of dat er nabij ooisterwijk een rc/modelbouw shop is.
Nu ik toch 2dagen in NL ben, wil ik wel eens eentje bezoeken.
Mag ook via privebericht.

Alvast bedankt.

Grtz

Wat nog wel eens gedaan wordt zijn diffs uit de lst erin doen, maar dat is niet plug and play volgens mij. Dat diff kan veeeel meer hebben. FF Googlen.
Maar zoals ik zei, je throttle curve aanpassen scheelt een hoop net als op 4s rijden.
throttle curve aanpassen kun je geen backflips meer maken ( nooit behoefte gehad trouwens ) maar alles blijft wel langer heel.

ik moet nog een diff halen heb weinig tijd gehad helaas maar heb het wel uit elkaar gehaald een heleboel plastic snippers gezien en weinig tandwielen lol en back flips deed ik zowiezo al niet want traxxas kan wel met leuke filmpjes komen maar dat zijn moment opnamens ik geloof nooit dat een e-revo 20 van die back flips achter elkaar over leefd maar het is en blijft een leuke auto voor een echte modelbouw hobbiest je blijft eraan sleutelen en ik zal kijken voor de throttle curve om die aan te passen

mvg

rene

Deze auto is al zo lang op de markt..
Traxxas had al lang diverse mankementen moeten verhelpen/updaten..
Waarvoor de meeste mensen hem kopen en hoe ze hem adverteren kan hij gewoon niet aan.
Is gewoon ondermaatste kwaliteit geen aanrader vandaag de dag

Imo ieder 1/8 offroader die het niet aankan dat iemand met een standaard ingesteld mamba setje op 6s met vrij standaard gearing vol gas geeft heeft een bagger aandrijving. period.
Mits er een goed setje aftermarket diffs is ter vervanging en het probleem daarmee verholpen is heb je wel een leuke auto er van uitgaande dat er dan geen ander zwak punt opduikt
Dus ik hoop dat je dat kunt vinden
Succes

y kabeltje

ik heb me gisteren de zender futaba 4pl aangeschaft, maar nu stuit ik op het probleem dat ik niet weet hoe je de tweede servo moet aansluiten?

staat ook niet vermeld in de manual!

wat en hoe moet ik dit oplossen, heb al het halve net afgesurft maar vind niks zinnigs:help:

gewoon ff een y kabeltje aanschaffen.. 2 vrouwtjes naar 1 mannetje moet je hebben. hier een link: RC JR Plug "Y" Splitter for Futaba or Spektrum | eBay

dit werkt ook bij , ik heb het zelfde gedaan,
succ6 gr

Ik twijfel of ik een E-revo of een stampede ga kopen. Ik hoor hier dubbele berichten over, dat een stampede prettiger is met onderhoud omdat de revo 2 motoren heeft etc. Wat is voor jullie de MAIN reason om een E-Revo te kopen.

ik moet wel eerst mijn carson cr4 nitro kwijt voor ik er 1 kan kopen, misschien inruilen.

Beide niks mis mee, erg gave auto's. Ik zou zeggen, ga ze beide eens bekijken. Maar wel heel verschillende auto's.
De Revo met 2 motoren zou ik links laten liggen en meteen doorsparen voor de VXL (brushless).

Persoonlijk slaat de meter dan al heel snel door naar de Revo.. Maar dat moet jezelf maar ff bekijken.

Onderhoud tussen de twee maakt mekaar niet zoveel.

Nieuw ? Incl Lipo's ? Lader ? Zender ?

Tweedehands moet je een heel eind komen met 400 euro, zeker als het alleen de auto hoeft te zijn.

Back