E-REVO topic

Hoeft niet percee phone te zijn, kan ook met pod of pad (dmv kabeltje bij de pad),bovendien kijk je niet continue op je scherm ......

@ westcoast, heh jij zelf de sensoren op je auto gemonteerd en de waarden vergeleken met een temp gun?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus als die spectrum DX3S is ook niet goed?
Ik zou het idd vooral gebruiken om de temp. inde gaten te houden en waarschijnlijk wel wat meer.

Nee, heb het zelf niet, mede omdat het maar 1 ding in de gaten zou houden.
Accu's , esc, motor kunnen allemaal warm worden en dus heb je niet veel aan zo'n duur ding terwijl je voor 8 euro een infrarood temp meter hebt.
Zeker als ze niet ze ook niet geheel nauwkeurig zijn ( dit lees ik her en der )

43% is wel heel veel. :S waarom is iedereen dan zo tevreden over die spectrums. Wat is er dan toch zo positief aan?

Dus moet ik het gewoon bij de originele zender blijven.
Ik vond het wel een gemakkelijke oplossing als e kunt zien op je zender wat de temp. is.
Is er dan geen nauwkeuriger oplossing, behalve dan een temp gun?

Waarom een andere zender kopen als de stock versie voldoet?
Spektrum kun je meer instellen, en vaak digitaal.
Als ik geen spektrum bij een wagen had gekregen, had ik nog steeds stock zenders gehad. Werken gewoon goed.

wat ik zo hoor over de spektrum is gewoon positief
het betere van een digitale zender is gewoon dat je dinge naukeurig kan instellen wat wel handig is.
ik ga donderdag mijn dx3c ophalen.
ik zou gewoon lekker voor een spektrum gaan zoals motorsports al zei

Op zich het idee "telemetrie" lijkt me wel leuk.
Voor de Revo van mijn zoontje heb ik de 27 Mhz zenderset vervangen voor de 2.4 Ghz zenderset van mijn Revo. Ik heb de Tqi zenderset (regelmatig bij T voor een leuke prijs)gekocht en hierbij de docking besteld.
Wat alleen al een groot voordeel is, is het trimmen van de servo's e.d. via de grafische interface i.p.v. de piepjes en knipperende ledjes ;-)
Wat dat betreft was mijn 3PK zender echt geweldig.

Verder inbestelling: Temp sensor, voltage sensor, rpm sensor en de wens is de GPS module.

Kan het een en ander controleren met de thermograsche camera van de baas ;-)

Wordt gebruikt in de elektrotechnische / industrie omgeving voor het controleren van hotspots in bv E verdelers. Geeft heel mooi in een plaatje aan waar het heet is en waar niet.

FLUKE%20TiRx.jpg

5b1bc1b4-1330-4924-9944-5b823670e275.jpg

Er zijn wellicht nog meer sectoren waar de camera wordt gebruikt ( politie helicopter )

Ik neem aan dat je thermografische camera bedoelde?
Had ff op Google gekeken en kwam daar geen thermograsche camera tegen vandaar mijn vraag.
Maar dan snapte ik m al.

Klein? Ik moet m'n Revo verkopen denk ik als ik dit wil hebben :)
Mss handig om u vriendin te checken :)

Back