E-REVO topic

Spuitbussen Tamiya, beste verf ervoor.
Volgens mij had ik zelfs 5 kleuren ofzo op die gmc.
Google ff met proline gmc topkick, krijg je best wel ideetjes.

Die uitlaatjes zijn alleen wel zo weg als je op de straat rijdt. ;-)

Nieuwe Body GMC Redliner

Hoi allemaal,
Hier is ie dan men nieuwe body....
2012-05-06162152.jpg

2012-05-06162211.jpg

De body moest heel wat aangepast worden...
De wielkassen, voorbumper, achter bumper...
Ik was vergeten de uitlaten af te plekken, maar gelukkig heb ik hier goei spul om de verf er terug af te krijgen.( Polycarbonate BODY CLEANER ) werkt perfect.
Nu ga ik nog een beetje afwerken...
Ik vind hem wel goed gelukt voor men 1ste offroad body.
Greetzz

*-*Redliner*-*

@ Al69: Van Tamiya zelf...Ik heb het besteld van Stellamodels.
Ik gebruik het ook voor mijn Rc 1/10 drift bodys...Werkt echt super.
Geloof 4€ voor 40ml
2012-05-06220627.jpg

Greetzz

*-*Redliner*-*

Heb vanmiddag mijn servo gears(ace ds 1015) even voorzien van nieuw vet. Bij het dichtschroeven van de case zat ik niet op te letten en heeft m'n schroef de case ingedrukt.

Het punt waar m'n schroef in gaat is nu ongeveer een kleine millimeter lager komen te zitten doordaat het plastic ingedrukt is. Zou dit problemen opleveren? Of kan dit geen kwaad?

nee hoor, het is de behuizing zelf. Plastic is wat zacht dus ik bleef die schroef maar aandraaien totdat ik zag dat de kop van schroef lager en in het plastic zat.

De wielen staan inmiddels weer goed, auto rijdt weer als vanouds:-)

Ik ga in de vakantie naar zee, welke banden zijn t best geschikt voor t rijden langs de vloedlijn, heb t idee dat de standaard banden hiervoor niet optimaal zijn .
Iemand een paar tips voor me?

Thanks

de stock banden zijn eigenlijk hele beste allroundbandjes, al zou je voor het mooie de banden moeten tapen. Ook de gaatjes aan de binnenkant van de velg dichtmaken dmv tape oid. zo kan er geen zand inkomen wat de banden in onbalans kan brengen.

Er zijn ook niet echte vloedlijn bandjes, al zou je bv paddle bandjes kunnen kopen.

De paddle's lijken mij ook best leuk, lekker door het losse zand knallen.
Wie weet als ze een keer voor een leuk prijsje op MP staan ... wie weet

Paddle's zou ik niet doen ...... Dat gaat je geheid problemen opleveren met je aandrijflijn ;)

De stock banden of BadLands in de MT uitvoering zullen net zo goed werken , ze zijn alleen iets aardiger voor je aandrijflijn ;)

Ik heb 1 schroefgat (van de 4) gestripped van m'n servo ophang schroefgaten in m'n chassis. Heeft iemand hier een goede fix voor? Zat zelf te denken om een schroef erin te draaien die 1mm breder is in diameter.

Afgelopen zondag de eerste schade ontdekt aan de Revo.

IMAG0042.jpg

IMAG0035.jpg

IMAG0044.jpg

Thuis de pushrod gedemonteerd en dacht deze even zo met de hand weer recht te buigen ;-( toch even naar de bankschroef...

IMAG0045.jpg

Tijdens de herstel werkzaamheden de pivots speling loos afgesteld en de Revo schoongemaakt. Tijdens het demonteren en schoonmaken dacht ik waarom geen brace maken, na wat zoeken op div forums kwam ik onderstaand tegen.

RadioControl076.jpg

Morgen de spulletje ophalen en van het weekend lekker bouwen

Back