Vanaond ff ritje gemaakt voor het vinden van de juiste Revo voor mijn zoontje.
Steeds als we samen gingen rijden kon ik kijken en hij rijden ;-(
Na telefonisch contact met een niet nader te noemen winkel, hier vanavond naar toe gereden ( dik een uur ) voor de aanschaf van een bijna nieuwe Revo VXL met TQi zenderset.
Bij aankomst bleek de Revo er niet zo bij te staan als de website en de verkoper deden geloven.
Alle vier de banden los van de velg, dus een berg zand en rommel tussen de band, schuim en velg, oké zal je denken ff schoonmaken en lijmen en rijden. Zegt de verkoper dood leuk, het achter diff is defect maar je krijg een nieuwe mee om zelf in te bouwen. Op zich geen probleem, een beetje sleutelen is best leuk. Maar niet aan een auto die je in een winkel voor best nog veel geld koopt. ( mijn mening ) Als meneer de verkoper door de telefoon had gemeld dat het diff kapot was had ik wellicht geen eens gaan kijken, of gevraagd om eerst te repareren zodat we eerst een proefrit konden maken.
De VXL daar lekker laten staan en bij een andere winkel naar een zgan Summit VXL wezen kijken, deze was niet van nieuw te onderscheiden.
Maar bij het zien van een zgan BIG ONE Revo deze weer in de doos laten schuiven en mee genomen.
Kortom sinds vanavond staan er hier twee Revo's in huis ;-)
De accu pack's zijn inmiddels vol, hopelijk is het morgen redelijk weer om samen te bashen.