10 minuten heeft nog niet veel zin. Ik laat ze minimaal een half uurtje erin liggen en draai hem dan nog eens om en dan nog een kleine 10 minuten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nah het wordt niet zacht...Plastic gaat niet rond de 100 graden vervormen hoor...
Wat is "goed afstellen"?
Ajuus
Emiel
Centrale as misschien stuk?Hoi allemaal,
De 3S Lipo's zijn binnen, juist traxxas kopjes op gesoldeerd en geladen,de 1ste moest 1750 laden en de 2de 2300. alle 2 op een uurtje geladen.
Nu deze 3S bats zijn dikker dan mijn 2S lipo's, ik nam mijn E-revo om het batery houder plaatje te verwijderen, en merkte dat mijn voorste banden totaal geen weerstand hadden toen ik hem op mijn schoot zette...
Ik draaide aan het linker wiel en het rechter bewoog helemaal niet ...
Omgekeerd ook geen weerstand...
Ik heb een lange dag achter de rug dus open draaien zal voor morgen zijn maar....
Ik vermoed voorste Diff naar de *****.
Iemand al een idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt
greetzz
*-*Redliner*-*
Ja ik heb stalen assen zitten, het 1ste wat ik ben tegen gekomen toen ik hem open draaide, was idd een pin verloren die de stalen as bevestigd aan het diff.
Het filmpje is voor het volgende...
Volgens mij zijn al mijn tandwielen helemaal 100%, maar is het normaal dat als ik 1 kant tegen houd de andere kant gewoon kan draaien ...zie filmpje.
RPXD0001 - YouTube
Is zo juist gemaakt en sta klaar om naar de winkel te rennen.
Ik wil graag weten of mijn diff werkt zoals het zou moeten.
Ik hoop da het filmpje duidelijk genoeg is.
Alvast bedankt ,