E-REVO topic

10 minuten heeft nog niet veel zin. Ik laat ze minimaal een half uurtje erin liggen en draai hem dan nog eens om en dan nog een kleine 10 minuten.

Smelten niet ,de velg wordt wel zacht waardoor het materiaal mogelijk kan vervormen ..

V1.13.2

Laatst bewerkt door een moderator:
Oven moet je alleen doen in een geventileerde ruimte.
De lijm bak je er een soort vanaf en daar komen aardige dampen vanaf + het rubber verandert van vorm ( band staat iets boller ) en wordt sticky ;-)

iemand die tips heeft over het uitlijnen? van de wielen...
Ik heb de hele auto uit elkaar gehaald, schoongemaakt, en weer in elkaar gezet,
met m`n beperkte technische kennis iets waar ik best trots op ben , temeer ik geen onderdelen over gehouden heb:-)
Nu heb ik alleen het probleem dat de wielen alle kanten uit staan, rijdt ook niet lekker,
iemand een paar tips hoe ik dit kan herstellen?

Het makkelijkste is om alle wielen neutraal af te stellen, dus in één lijn en haaks met de ondergrond.

Van af dit punt kan je camber en e.d. af gaan stellen afhankelijk van de ondegrond waar je hoofdzakelijk op rijd.
Misschien staat er wel wat in de handleiding over de afstelling.

Je moet je toe-links (je heb er 2 voor en 2 achter) goed afstellen met het blauwe sleuteltje. Beste is dit te doen door het op een ondergrond te zetten zonder strepen (anders krijg je een illusie dat het ene wiel meer naar binnen staat dan de andere).

Hoi allemaal,
De 3S Lipo's zijn binnen, juist traxxas kopjes op gesoldeerd en geladen,de 1ste moest 1750 laden en de 2de 2300. alle 2 op een uurtje geladen.
Nu deze 3S bats zijn dikker dan mijn 2S lipo's, ik nam mijn E-revo om het batery houder plaatje te verwijderen, en merkte dat mijn voorste banden totaal geen weerstand hadden toen ik hem op mijn schoot zette...
Ik draaide aan het linker wiel en het rechter bewoog helemaal niet ...
Omgekeerd ook geen weerstand...
Ik heb een lange dag achter de rug dus open draaien zal voor morgen zijn maar....
Ik vermoed voorste Diff naar de *****.
Iemand al een idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt
greetzz

*-*Redliner*-*

Hoi allemaal,
De 3S Lipo's zijn binnen, juist traxxas kopjes op gesoldeerd en geladen,de 1ste moest 1750 laden en de 2de 2300. alle 2 op een uurtje geladen.
Nu deze 3S bats zijn dikker dan mijn 2S lipo's, ik nam mijn E-revo om het batery houder plaatje te verwijderen, en merkte dat mijn voorste banden totaal geen weerstand hadden toen ik hem op mijn schoot zette...
Ik draaide aan het linker wiel en het rechter bewoog helemaal niet ...
Omgekeerd ook geen weerstand...
Ik heb een lange dag achter de rug dus open draaien zal voor morgen zijn maar....
Ik vermoed voorste Diff naar de *****.
Iemand al een idee wat het zou kunnen zijn?
Alvast bedankt
greetzz

*-*Redliner*-*
Centrale as misschien stuk?

Ja ik heb stalen assen zitten, het 1ste wat ik ben tegen gekomen toen ik hem open draaide, was idd een pin verloren die de stalen as bevestigd aan het diff.
Het filmpje is voor het volgende...
Volgens mij zijn al mijn tandwielen helemaal 100%, maar is het normaal dat als ik 1 kant tegen houd de andere kant gewoon kan draaien ...zie filmpje.
RPXD0001 - YouTube
Is zo juist gemaakt en sta klaar om naar de winkel te rennen.
Ik wil graag weten of mijn diff werkt zoals het zou moeten.
Ik hoop da het filmpje duidelijk genoeg is.

Alvast bedankt ,

Ja ik heb stalen assen zitten, het 1ste wat ik ben tegen gekomen toen ik hem open draaide, was idd een pin verloren die de stalen as bevestigd aan het diff.
Het filmpje is voor het volgende...
Volgens mij zijn al mijn tandwielen helemaal 100%, maar is het normaal dat als ik 1 kant tegen houd de andere kant gewoon kan draaien ...zie filmpje.
RPXD0001 - YouTube
Is zo juist gemaakt en sta klaar om naar de winkel te rennen.
Ik wil graag weten of mijn diff werkt zoals het zou moeten.
Ik hoop da het filmpje duidelijk genoeg is.

Alvast bedankt ,

Das de hele bedoeling van je diff. Werkt perfect hoor.

Back