E-REVO topic

ik zou graag willen weten waar ik de software kan downloaden en hoe ik de regelaar zo kan instellen zodat die wat tammer reageert bij lage snelheid en reverse maar zonder topsnelheid in te leveren.

ik heb al een poging gedaan om de software te downloaden maar dat werkte helaas niet. dat werd niet geinstalleerd

Software gewoon op de website van castle creations.

Om te installeren, file downloaden, en dan rechtermuisklik op de file en 'install as administrator' dan moet het goedkomen.

Tammer reageren kan op meerdere manieren, zo uit mijn hoofd twee ideeen, punch lager zetten (dan gaat ie er niet zo heel hard vandoor) en de trottle kromme aanpassen, zodat je wat meer controle hebt onderin over een groter bereik van de trigger.
Deze beide opties geven je meer controle bij wegrijden en lage snelheid, maar je levert geen topsnnelheid in.

het wil niet lukken.
alles gedownload maar mijn regelaar wordt niet herkend.
no valid controller connected oid wordt er weergegeven

????????????????????????????????

Ik heb nu al een tijdje zitten klooien met de center driveshafts van de e-revo. Nu zit ik er over na te denken om de CVD versie te kopen deze. Is dat wat? of raden jullie het echt af.

p.s de CVD bij mijn wielen bevallen me heel goed.

ik heb ze op mijn revo zitten.

maar 2 dingen.

haal ze NIET bij die winkel.

en wil je deze assen correct plaatsen moet je de schroeven aanpassen

dat is de grootste vaginale winkel die er bestaat.

en de schroeven die bij deze assen zitten zijn te lang waardoor de paarse ringen niet op hun plaats geschoven kunnen worden.

de schroeven heb ik aan de onderkant van de schroefdraad een stuk afgedraaid zodat ze een stuk dieper vallen en daardoor past het net.

Was dat nu voor een kul , assen komen van traxxas met de traxxas schroeven cq inbusstiften , heeft niks met de winkel te maken eerder met traxxas , Marc.:nosmile: :nooo:

Tenzij ze de assen en schroeven los verkopen .....,denk dat je eerder niet weet hoe je alles moet monteren e.d.

Laatst bewerkt:
je begrijpt het even verkeerd.

ik heb de assen NIET bij die winkel gekocht want daar wil ik niets mee te maken hebben.

en die assen worden verkocht in een gesloten verpakking dus de fout van de schroeven zit bij traxxas.

of ik heb de assen verkeerd gemonteerd

Ik snap het. Maar wat is er zo slecht aan toemen??? Ze hebben veel op voorraad, en welke andere winkel dan?? Ik bestel in iedergeval wel een zakje van 13 mm en 15mm pin schroefjes heb ze toch nodig.

ok, had ik nog een vraagje.

Ik heb Blauwe veren en silveren. Welke moet ook alweer voor en welke achter ??. Blauw achter toch?? Ze zijn door elkaar geraakt tijdens het schoonmaken :oops:

RevoSprings.jpg

ik wil nu een setje kamikaze banden op mijn e-revo zetten. Het zijn softcompound, is dit goed voor op gras of gaat dit heel snel slijten?

Breken valt wel mee idd van de orig CVD's. Echter was de lange van mij bijna doorgesneden door een steentje wat tussen het chassis en de as zat. (was al vrij snel gebeurt.) toen ben ik overgestapt naar center assen van kershaw designs. (de taxxas assen waren er toen nog niet.)
Rijdt nu iig zo'n 1,5 jaar met die center assen (dogbones) en daar iig nog nooit problemen mee gehad.

Back