Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hahhah,
@Ron, wie is Andre?
Wat betreft de stekkercodering zal ik ff in dat andere draadje reageren..
De ontvanger is idd duidelijk, dat kon ik zien aan de kabeltjes van de servo's. Die hebben gewoon een rode en een zwarte en passen maar op 1 manier in de ontvanger, in tegenstelling tot die van de esc.(wat dat betreft heeft die fabrikant dan geen rekening gehouden met noobs...)
Ik zei toch dat ik wel logica heb....
Snoebeltje....wat bedoel je met " de ESC even op de stuur aansluiting hangen" ? Wat is de stuursluiting en hoe kan ik de esc daarop aan sluiten?
Het stekkertje van de servo eruit trekken en daar het stekkertje van de ESC insteken. Dan geef je gas/rem met het stuur op de zender, maar dat gaat prima als test.
Oeps, ik heb wat namen verhusseld.... @Ron, wie is Andre? ...
Aah zo, je bedoelt gewoon ff een andere channel gebruiken op de ontvanger.....die heb ik inmiddels allemaal wel al geprobeerd...tevergeefs.
Rest mij alleen nog te vragen...:
De ontvanger van traxxas link heeft n knopje en volgens mij een lampje...??
Is dat knopje om aan en uit te zetten en dat lampje brandt dan als die aanstaat?
Tsja, klinkt mss dom, maar ik heb m nog nooit hoeven aan te zetten.. of gebeurt dat de 1 x voordat je de box aansluit.
Snoebel, dat weet jij vast ook, want je hebt m aangesloten....![]()
Ik zou eerst eens kijken of de center aandrijfassen nog goed zitten. Of niet per ongeluk het borgpennetje er is uitgelopen. In dat geval draaien de wielen nog wel gewoon als je gasgeeft als de auto in de lucht wordt gehouden, maar zodra er kracht op gezet wordt niet meer.