E-REVO topic

Denk dat er heel weinig mensen zijn die ervaring hebben met de Lipo's in die set.
Zelf ken ik het merk ook niet. Persoonlijk zou ik proberen een goede prijs te krijgen zonder de Lipo's en deze naar eigen keuze te kopen.
Voor 189 euro verkoopt ie de accu's met lader.. dat kan voor de helft bij hobbycity bv en dan heb je Turnigy welke door schat 80% van de rijders gebruikt wordt.

Revo in buitenland kan zeker een stuk goedkoper, de mijne heb ik laten komen van tower en een keer van stormerhobbies. Vergeet wel de invoerrechten niet ! Maar verschil is bij een enkele Revo niet zo heel groot, wordt anders als je ook meteen een hoop spares, banden en andere spullen laat meekomen.
ok dankje wel ik zal meteen ff zoeken :D

Vandaag eindelijk weer kunnen rijden met mijn nieuw turnigy's :D. Echt wat gaat dat rap, wat een verschil vergeleken mijn oude batterijen. Nu vraag ik mij af of de volgende temps goed zijn:

motor: 56 graden
ESC:54 graden
Lipo's:28 graden

En klopt het dat de lipo's van turnigy een beetje zacht worden na het rijden ??

Temperaturen liggen netjes binnen de limieten.
Ik heb ooit een keer een motor 101°C zien aangeven :eek:
En ook die doet het nog perfect (was gelukkig niet al te lang).

Sommige lipo's worden inderdaad wat zacht. Niet helemaal de bedoeling, maar heel veel kwaad kan het niet. Zolang ze maar niet teveel gaan opbollen.
Had er gisteren 1 die wel erg opgezwollen was... Weet niet of het verstandig is die dan nog te gebruiken.

Vandaag eindelijk weer kunnen rijden met mijn nieuw turnigy's :D. Echt wat gaat dat rap, wat een verschil vergeleken mijn oude batterijen. Nu vraag ik mij af of de volgende temps goed zijn:

motor: 56 graden
ESC:54 graden
Lipo's:28 graden

En klopt het dat de lipo's van turnigy een beetje zacht worden na het rijden ??
mag ik linkje waar je ze hebt besteld :$?

Ik dacht dat die alu wieltjes op me wheelie-bar goed zouden zijn. Maar bij mij ontplofte 1 wieltje uit elkaar :confused:

toch nog even om de weten.
Is het noodzaak in eens de zoveel tijd de lagers van de mamba motor te vervangen??

Laatst bewerkt:
Ligt aan hoeveel je rijdt en in welke omstandheden.
Ook je nazorg van de auto scheelt een hoop ( na de rit schoonmaken en waarnodig opnieuw invetten. )

de lagers ook he?
Alle scharnierende delen spuit ik wel eens in.

@frenzy, Gewoon hetzelfde als elke andere toch?
papiertje of op gevoel ( dat doe ik )

Back