E-REVO topic

Is er een zender slecht? Volgens mij maakt het voor de gem basher niet uit welke zender hij gebruikt. Had eerst de stock traxxas en beviel me ook.
Nu een spektrum dx2 en bevalt wel beter met instellingen enz.

thermosensor is volgens mij niet echt betrouwbaar wat ik wel eens gehoord heb, dus daar moet je het niet voor doen iig.
Eurgle 2,4ghz zender wordt ook steeds vaker gezien ( in het rijtje van goedkope zenders ) en een extra ontvanger is €5 euro ofzo

Er heeft iemand t afgelopen half jaar of zo eens een topic gemaakt over motoren en zendersets e.d.

Helaas weet ik ook niet waar dat te zoeken...maar ik ben daar dan ook wel heel erg goed in...:yes:

nouja meer in de richting van 7 euro maar ze zijn wel geweldig;) Maar er zijn mensen die zeker wel gelijk hebben, deze thread is lichtelijk off topic geraakt;)

Ik vind de zender van dx3s gewoon mooi, goede zender met mooie instel mogelijkheden, en thermosensor of ie het nou niet of wel doet ik vind het altijd wel grappig om het erop te hebben. Idd :ontopic: nu.

nou dan zal ik een poging doen om het weer een beetje on topic te krijgen.

wheely bar.
de originele valt er telkens af en nu zoek ik een andere.
wat kunnen julie me aanraden ?

Valt eraf? met bashen? Dan hoort hij er sowieso niet op te zitten, kan ie alleen maar breken.
Als wheelybar willen ze ook wel eens wieltjes op de wing monteren.

jawel, maar die hele wheeliebar wordt met schroeven vastgezet toch? 2 van die lange? of valt alleen dat staafje met die wieltjes eraf? Wat ik wel heb gehad is dat ik mijn 2 rubbere wieltjes ben verloren :(. Volgende keer lijm ik ze vast.

jij hebt het over de spoilermount, niet de wheeliebar.
wheeliebar klik je er zo vanaf, tussen je spoiler in het midden kun je hem losklikken.

images

check lipje bovenin, als je die naar voren indrukt kun je de wheeliebar naar beneden losklikken

klopt helemaal westcoast.

maar het gebeurt te vaak dat deze loskomt onder het rijden.
als je 'm dan ziet liggen is het geen probleem maar dat was de laatste keer dus niet het geval.

en daarom zoek ik nu een andere.

maar ik heb geen flauw idee welke. er staan er diverse op het net maar welke is goed ?
het is natuurlijk ook niet de bedoeling om elke keer weer wat recht te buigen

klopt helemaal westcoast.

maar het gebeurt te vaak dat deze loskomt onder het rijden.
als je 'm dan ziet liggen is het geen probleem maar dat was de laatste keer dus niet het geval.

en daarom zoek ik nu een andere.

maar ik heb geen flauw idee welke. er staan er diverse op het net maar welke is goed ?
het is natuurlijk ook niet de bedoeling om elke keer weer wat recht te buigen

Ik denk dat als je m iedere keer kwijtraakt, je m er beter vanaf kan laten.
Een andere wheeliebar lost je probleem echt niet op ( buigt weer ) , maar zoals ik eerder aangaf kun je ook dit doen.
flextektrucks009.jpg

Back