E-REVO topic

Je hebt seconde lijm en seconde lijm.
Dure lijm van bv bison ofzo hecht altijd.
Normaal ben ik niet van duur is kwaliteit .
Maar een goed merk lijm is wat duurder dan de mindere lijm.
 
ik zelf ben enorm fan van de lijmen van zap-a-gap, en ik heb er over de jaren best een berg geprobeerd...

EDIT: Normaal ben ik ook niet van de name brands maar ik koop nooit meer andere lijm;)
 
Net TRX5351 besteld.
Hoop nu echt dat dat het probleem gaat verhelpen.
Anders horen jullie het wel weer.
Kan anders echt niks bedenken dan de slipper.
 
Vandaag echt alle onderdelen van de slipper vervangen.
Na 2 min alweer een schoentje kappot.
Het was dus wel de slipper.
Maar schijnbaar kan ik er gewoon niet mee omgaan.
Conclusie de erbe is nix voor mij en hou het bij de merv.

Deze gaat nu voor een prikkie de verkoop in als roller :???:.
Zo mooi weer en kan maar niet rijden zeeeeer vevelend.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk nog steeds dat er misschien iets niet helemaal goed gemonteerd zit.
Of je geeft met een nieuwe slipper gewoon teveel gas.
Eerst rustig inrijden, of zoals gezegd even de metalen ring licht opschuren met een schuurpapiertje.
 
Ik heb net weer een spurgear gestript op 6s. Hebben jullie tips om de goeie gearmesh te verkrijgen. Het Is de erbe. Papier werkt niet iig.
 
Maar wat een vermogen zeg 6s. Hij vloog door het bos. Totdat de spur het begaf.
 
Ik doe het altijd handmatig. Gewoon zorgen dat er een klein beetje speling op zit, het is een gevoel dat je gewoon moet ontwikkelen. Een goed afgestelde spur moet het best even vol kunnen houden, ook met 6S. Als je jumpt land je toch niet terwijl je nog gas geeft of wel, dat is namelijk zeer killing voor de complete aandrijflijn.
 
Back
Top