Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat is de mona lisa vast ook niet
Zijn er hier meer mensen die een midden diff op de ERBE hebben gezet?
Ik lees verschillende verhalen erover. De één zegt dat het practisch onmogelijk is om hem goed te tunen (ofwel front ballooning, ofwel teveel wheelies), de ander zweert erbij.
Ik wil graag af en toe met een wedstrijdje meedoen, maar zonder middendiff is het erg lastig om de revo onder controle te houden in de bochten. Hij tilt zo graag de voorkant op...
Daar ik momenteel wat krap bij kas zit door een klapper twee weken geleden vraag ik mij af of het wel een handige investering is.
ach, alles moet je leren mbt het spuiten/verfen van kappen
qwa kap op het chassis vindt ik het niet staan, omdat de wielen niet in het midden zitten van de wielkassen, of de wielkassen niet in het midden van de banden,vindt de slipstream, of baja bug beter staan, maar das mijn smaak.
![]()
Ik had de grote variant van deze kap (wordt in 2 maten gemaakt ) maar die staat ook een stuk beter,meer realistisch.
Nadeel van die was alleen dat de bumpers weer binnen de kap vielen.
Denk dat je dan toch verkeerd gelezen hebt, volgens de aplication guide van proline moet de de 3193 hebben ( die had ik ook gekocht ) maar jij hebt de 3196 gekocht en die is wat kleiner ( revo 2.5 en e/maxx )
Wielkasten passen beter.
![]()