daar heb je helemaal gelijk bricks
Ik wil dan ook geen duikboot gaan spelen met mijn revo, daar heb ik hem ook gewoon niet voor

maar het is wel fijn om te weten dat mocht je perongeluk een flinke plas induiken dat je dan iig nog enigsinds een beveiliging hebt.
helemaal erop vertrouwen doe ik natuurlijk niet
ik had overigens van het weekend echt mega veel pech, waren op een bouw terrein aan het crossen en ik vrolijk over een bult heen, en opeens.... vroem!! *Plons*
Echt, ik kreeg een hartverzakking, gelukkig had ik m voorzien van de bashmuts omdat ik het niet aandurfte zonder de esc te hebben geplastidipped

snel uit het water getrokken en gelukkig was er niks aan de hand, maar ik schrok wel even..
nog wat leuks, er lagen stalen bouwplaten en van te voren hadden Gman en ik al zowiets van daar moeten we weg blijven.... had ik nou maar naar mezelf geluisterd...
Mn revo knalde met zn achter bulkhead vol op een stalen plaat die 5 cm omhoog stond.
Resultaat, de plaat was net tussen de skidplate terecht gekomen die vervolgens de complete bulkhead uit elkaar trok hop, zo in 5 stukken! :'(
toen nog snel naar een modelwinkel in de buurt geweest om nieuwe parts te halen:
1x Rear bulkhead a 18 euro
1x Skidplate set a 7 euro
1x bulkhead holder a 6 euro
toen ik savonds samen met Gman zat te sleutelen aan onze revos (Gman zn titans fikte allebei door na 10 min) kwam hij erachter dat hij ook schade had opgelopen aan de stalen platen.
schade:
1x links voor draag arm
1x body
Gman zn complete grijze body was aan de achterkant afgebroken, zijn hele rear bulkhead stond dus los... :'(