Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
even een vraag over de regelaar van de e-revo (brushed)
moet je daar per se 2 accu's aan hangen om te rijden ?
het is de bedoeling om de regelaar ter zijner tijd voor iets anders te gebruiken maar dan moet ik natuurlijk wel weten dat die regelaar wel werkt.
en dan is het een stuk makkelijker als de regelaar maar op 1 accu werkt
En Steve is meestal te vinden in het high performance subforum (kiloWatts!) van www.rcgroups.com , gebruikersnaam sneu.Steve Neu is/was meervoudig lid van het Amerikaanse F5B team (elektrovlieg geweld), dus ook WK-deelnemer. Ik weet niet of hij USA kampioen is geweest.
www.neumotors.com (al sinds jaar en dag een tergend trage site) is in San Diego gevestigd, de motoren worden over de grens in Mexico gewikkeld.
Nee, maar dan moet je een "jumpertje" maken van een accu stekkertje (+ en de - daarvan koppelen met een kort kabeltje), en deze op één van de stekker stekeneven een vraag over de regelaar van de e-revo (brushed)
moet je daar per se 2 accu's aan hangen om te rijden ?
het is de bedoeling om de regelaar ter zijner tijd voor iets anders te gebruiken maar dan moet ik natuurlijk wel weten dat die regelaar wel werkt.
en dan is het een stuk makkelijker als de regelaar maar op 1 accu werkt
CA-lijm (secondelijm) is niet of nauwelijks in staat om kieren te vullen. Hou daar bij het lijmen rekening mee. Zorg met tape of elastiek om de band, dat de te lijmen rand goed tegen de velg aangeduwd blijft. Maar als er al 3 keer gelijmd is, ie het inderdaad niet meer te doen, dan zijn de banden eigenlijk wel zo goed als afgeschrevenals je je banden na elke rit moet lijmen doe je echt iets verkeerd
Weet iemand welke banden met velg ik op de revo kan doen?
17mm wil eigelijk het zelfde als wat hpi ook heeft..
bealock .
Want ben het lijmen wel zat na elke rit..
Wat raden jullie aan?
GR Bob
wat voor straat bandjes zijn dat? ik zoek namelijk straat banden die ik op mijn gele rulux velgen kan zettenOp een brushless revo op 6s lipo raad ik beadlock velgen iig af.
Lijmen is veel sterker. Wat voorbeelden van banden die ik heb gehad of nog heb.
Dit zijn wel beadlocks, maar rij zelden op 6s
Setje track banden op witte rulux velgen ( 1x gebruikt, niks voor mij, evt te koop!!)
Proline mashers op oranje kyosho's
en voor op straat
![]()
Er passen zoveel soorten op, dus ligt er ook aan wat je voornamelijk ermee wil doen