E-REVO topic

Ok, ben weer hulp nodig. Dacht dat meneer een monstertruck body wilde....
Maar hij is van gedachten veranderd en wil zijn auto toch liever laag houden.
Een buggy achtige kap is nu zijn wens... Iets zoals de Bulldog body van Proline... Maar ja, die past niet ivm de positie van de motor. (tja dat was ook te makkelijk geweest)...

Iemand ideeen, want anders krijgt hij een set banden of zo haha.

Ik ben iig benieuwd....:cool:

Ok, ben weer hulp nodig. Dacht dat meneer een monstertruck body wilde....
Maar hij is van gedachten veranderd en wil zijn auto toch liever laag houden.
Een buggy achtige kap is nu zijn wens... Iets zoals de Bulldog body van Proline... Maar ja, die past niet ivm de positie van de motor. (tja dat was ook te makkelijk geweest)...

Iemand ideeen, want anders krijgt hij een set banden of zo haha.

geef m anders zon prographix kap met een bus verf naar keuze :P
Traxxas 5611X - Body - E-Revo - ProGraphix (replacement for painted body. Graphics are painted- requires paint and f

Hemi Cuda

DSC05842-1.jpg

Ik heb eens naar proline gemaild en gevraagd of er een model zou passen op de revo van die bulldog modellen.
Losi zou qua lengte moeten passen.

Ben zelf meer van de trucks.
1dd87978.jpg

Geen idee, denk het wel.
Alleen zullen de gaten niet 100% gelijk zijn voor een revo.
Voor degene die de kap willen die ik heb gepost ( topkick )
Deze past niet op een revo zonder de spoiler eraf te halen/zagen en bumpers van een Summit te monteren.

Dank je wel voor jullie hulp, zal eens ff kijken. Doe mijn best maar voor mij is het allemaal nogal Swahili... snap er nog weinig van!

Weet het niet hoor, heb best wel veel kilometers gemaakt met de revo, en nog nooit wat gehad met de center as. Dus waarom veranderen?

Nou ik heb de Neu 1800kv 1,5T [correctie] 1,5y motor alvast gemonteerd en dat gaat zonder problemen, ik hoef niks te vijlen/zagen/hakken.
Dat had ik kunnen weten natuurlijk want in de summit pastte die ook zonder problemen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Moest idd 1,5y zijn.
Mocht er iemand een informatie hebben over die y waarde...graag.
Ik ben zoekende maar vind het niet echt, ook niet in de FAQ hier op MBF.

Back