E-REVO topic

Ik zoek er 1 die nog gespoten moet worden.

Hij vind het leuk om daar zelf mee te knutselen namelijk.

Hij vind het leuk om daar zelf mee te knutselen namelijk.

Dan zou dit misschien een leuke zijn:
IMG_0595-300x225.jpg

Jconcepts Punisher | Skunkwerks RC

De Jconcepts Punisher is eigenlijk voor een andere wagen, de Losi 8ight-T 2.0, maar met een paar kleine aanpassingen (motor een slagje draaien dat de draden opzij en niet naar boven wijzen, en hoekje uit de voorste bodyposts halen) past die er mooi op.

Het is maar een suggestie. Veel succes met je zoektocht.

Dat is echt een gave kap!
Goede tip. Voor zover ik gezien heb zijn er weinig kappen voor de e-revo wat ik wel jammer vind.

Ik denk dat mevrouw niet verder hoeft te zoeken :)

Gewoon naar de winkel gaan en vragen naar "Kap van Jconcepts, model Punisher voor een Losi 8ight-T 2.0" ;)
Ik heb m ook al op ebay gevonden.

Ik heb de e-revo van Manta overgenomen en de beetle kap erbij gekregen, deze komt ook van Jconcepts, ook niet oorspronkelijk voor de e-revo bedoelt.

dsc6169.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is echt een gave kap!
Goede tip. Voor zover ik gezien heb zijn er weinig kappen voor de e-revo wat ik wel jammer vind.

Ik denk dat mevrouw niet verder hoeft te zoeken :)

Gewoon naar de winkel gaan en vragen naar "Kap van Jconcepts, model Punisher voor een Losi 8ight-T 2.0" ;)
Ik heb m ook al op ebay gevonden.

Ik heb de e-revo van Manta overgenomen en de beetle kap erbij gekregen, deze komt ook van Jconcepts, ook niet oorspronkelijk voor de e-revo bedoelt.

dsc6169.jpg

Is dit niet gewoon proline.?
OOPS iemand was me al voor

Die is vet! Alleen helaas niet echt geschikt voor de rijstijl van die vent van mij gok ik!

Maar hij staat wel mooi op het dressoir. Kwestie van de juiste kleur kiezen die bij de gordijnen en de vloerbedekking past

Ik heb een paar dagen terug een Mamba Monster regelaar besteld :banana:
1800Kv 1,5T motor uit de Castle clearance sale overgenomen van een vriend.
Single motor mount etc. bij liquidrc besteld.

8) Santa is coming to town 8)

Verderf kon dit geestelijk niet aan en heeft ook een MMM set besteld.
:rolling:

Laatst bewerkt:
1800 Kv, zal je naar 5s moeten voor gelijke snelheid als de 2200 kv. Op 6s gaat ie flink harder. Maar let op de lengte van de motor, als die langer wordt, is het een heel gepiel om 'm erin te krijgen. De 2200 Kv past maar net bij de rear shock mount.

Buj de 1800kv moet je inderdaad een stuk van je shocktower afvijlen, ik had ook bijna die motor overgenomen maar vond het afvijlen niet zon puik plan :P

Mn mmm setje is iig onderweg, net zoals mn swaybars :P moet alleen nog gman zn bandjes overnemen en mn nieuwe kap spuiten :p

We hadden m ff in de Summit geschroeft en dat ging naar mijn idee hard zat met 4s.
We zullen zien, 5s kan altijd nog.

Ok, ben weer hulp nodig. Dacht dat meneer een monstertruck body wilde....
Maar hij is van gedachten veranderd en wil zijn auto toch liever laag houden.
Een buggy achtige kap is nu zijn wens... Iets zoals de Bulldog body van Proline... Maar ja, die past niet ivm de positie van de motor. (tja dat was ook te makkelijk geweest)...

Iemand ideeen, want anders krijgt hij een set banden of zo haha.

Back